hirdetés
hirdetés
2021. február. 27., szombat - Ákos, Bátor.
hirdetés

Kávépiac

Évi több mint 13 milliárdot költünk kapszulás kávéra

A magyar kávépiac növekedésének a motorja a szemes és a kapszulás kávé – míg a szemes 13, addig a kapszulás kiszerelés 2019-ben már a piacon értékesített kiskereskedelmi kávémennyiség 23 százalékát tette ki értékben.

hirdetés

A Nielsen piackutató adatai szerint 2019-ben Magyarországon mintegy 1200 tonna, vagyis közel 170 millió darab kapszulás kávét értékesítettek – nagyjából 13,4 milliárd forint értékben. Ebből fakadóan tavaly a kapszulás kávék értékbeni részesedése a kiskereskedelmi forgalomból 23 százalékos volt.

Áttörés a kapszulás kávék piacán

A kapszulás kávé hazai piacán az áttörés 2018-ban következett be, amikor nálunk is megjelentek a jól ismert márkák kapszulás kiszerelései. A kapszulás kávék az állandó minőség mellett gyors és egyszerű megoldást nyújtanak.

A kávét a gyárban őrölik és pörkölik, tökéletes adagolásban behelyezik a kapszulába, hermetikusan lezárják, biztosítva a majdani tökéletes aromát. Otthon pedig egyetlen gombnyomással mindig ugyanaz a garantált minőség kerül a csészébe – derül ki a Costa Coffee edukációs videósorozatából, amely lépésről lépésre segít az otthoni kávéfőzés tökéletesítésében.

A magyar piacra május végén bevezetett Costa Coffee portfóliója a dinamikus fejlődésre építve már hazánkban is elérhetővé tette kapszulás kávéit, amely a többi termékéhez hasonlóan számos áruházban megvásárolható már.

Kapszulással változatosan

Sokan szeretnek többféle ízű és intenzitású kávét inni. A kapszulás kiszerelés erre is jó lehetőséget ad, azt azonban fontos tudni, hogy a kávé koffeintartalma nem egyezik meg a kávé erősségével. A koffeintartalom leginkább az Arabica és a Robusta kávészemek arányától függ egy-egy csomagban. A Robusta akár kétszer annyi koffeint is tartalmazhat, mint az Arabica, az erősség pedig, amit számmal jelölnek a csomagoláson, az íz intenzitását mutatja.

A kapszulás kávé nagy előnye, hogy sokféle ízt és intenzitást kipróbálhatunk anélkül, hogy hosszú távra elköteleződnénk vásárlásunkkal egy-egy variáns mellet. A Costa kávékapszuláinak öt ízvariánsa pedig remek lehetőséget biztosít a kísérletezésre.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.