hirdetés
hirdetés
2020. november. 26., csütörtök - Virág.
hirdetés

Kávépiac

Évi több mint 13 milliárdot költünk kapszulás kávéra

A magyar kávépiac növekedésének a motorja a szemes és a kapszulás kávé – míg a szemes 13, addig a kapszulás kiszerelés 2019-ben már a piacon értékesített kiskereskedelmi kávémennyiség 23 százalékát tette ki értékben.

hirdetés

A Nielsen piackutató adatai szerint 2019-ben Magyarországon mintegy 1200 tonna, vagyis közel 170 millió darab kapszulás kávét értékesítettek – nagyjából 13,4 milliárd forint értékben. Ebből fakadóan tavaly a kapszulás kávék értékbeni részesedése a kiskereskedelmi forgalomból 23 százalékos volt.

Áttörés a kapszulás kávék piacán

A kapszulás kávé hazai piacán az áttörés 2018-ban következett be, amikor nálunk is megjelentek a jól ismert márkák kapszulás kiszerelései. A kapszulás kávék az állandó minőség mellett gyors és egyszerű megoldást nyújtanak.

A kávét a gyárban őrölik és pörkölik, tökéletes adagolásban behelyezik a kapszulába, hermetikusan lezárják, biztosítva a majdani tökéletes aromát. Otthon pedig egyetlen gombnyomással mindig ugyanaz a garantált minőség kerül a csészébe – derül ki a Costa Coffee edukációs videósorozatából, amely lépésről lépésre segít az otthoni kávéfőzés tökéletesítésében.

A magyar piacra május végén bevezetett Costa Coffee portfóliója a dinamikus fejlődésre építve már hazánkban is elérhetővé tette kapszulás kávéit, amely a többi termékéhez hasonlóan számos áruházban megvásárolható már.

Kapszulással változatosan

Sokan szeretnek többféle ízű és intenzitású kávét inni. A kapszulás kiszerelés erre is jó lehetőséget ad, azt azonban fontos tudni, hogy a kávé koffeintartalma nem egyezik meg a kávé erősségével. A koffeintartalom leginkább az Arabica és a Robusta kávészemek arányától függ egy-egy csomagban. A Robusta akár kétszer annyi koffeint is tartalmazhat, mint az Arabica, az erősség pedig, amit számmal jelölnek a csomagoláson, az íz intenzitását mutatja.

A kapszulás kávé nagy előnye, hogy sokféle ízt és intenzitást kipróbálhatunk anélkül, hogy hosszú távra elköteleződnénk vásárlásunkkal egy-egy variáns mellet. A Costa kávékapszuláinak öt ízvariánsa pedig remek lehetőséget biztosít a kísérletezésre.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!