hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Global Beauty & Wellness Awards

Ezek a világ legjobb kozmetikumai és szállodái 2020-ban

A Nadja Swarovski vezette Global Beauty & Wellness Awards zsűrije idén 39 győztest és 89 döntőst díjazott a kozmetikai-, az organikus élelmiszer- és a szállodaipar területén.

hirdetés

A világ elsőszámú, független szépség- és wellness versenyének díjazottjait négy kontinens 325 jelöltjéből választották ki a nagy múltú márkáktól egészen a butik márkákig, tükrözve a szépség- és wellness ipar fejlődését és innovációját.

PR Newswire tudósítása szerint a kozmetikai termékek kategóriájának idei jelöltjei alapos összetevő- és fenntarthatósági elemzéseken estek át, ezen szempontok mellett felhasználhatóságuk, innovatív elemeik és csomagolásuk alapján bírálták el őket. A legtöbb nevezés a L’Oréal, a Lavylites és a Fenty Beauty by Rihanna márkáktermékeire érkezett. A nyertesek között olyan világmárkák is szerepelnek, mint az Estée Lauder és a L’Oréal, de díjazott lett a kultikus Herbivore márka is. Díjat kapott még a Kate McLeod, a Byredo és a Dr Barbara Sturm, és olyan innovatív regionális és nemzetközi márkák arattak még győzelmet, mint az Endota, az Orpheus, az AEOS vagy a magyar eredetű, de német nyelvterületen igen népszerű Lavylites.

Öröm volt részt venni a GBWA 2020 zsűrizésében, hiszen olyan szépségipari márkák folyamatos innovációt követhetjük nyomon, amelyek fenntartható szemlélettel működnek, és viszonyulnak a szerves és toxinmentes alapanyagokhoz és az újrahasznosítható csomagolásokhoz, ügyelve a kreativitásra és az ügyfelek igényeire. Az idei nyertesek inspirációt jelentenek az egész szépségápolási- és wellness ipar számára” - tette hozzá Nadja Swarovski.

A szálloda kategória jelöltjeit megkülönböztethetőségük, egyedi wellness- és általános szolgáltatási ajánlataik, hangulatuk, valamint a média és a látogatók visszajelzései alapján értékelték. Az idei nyertesek névsora a luxus üdülőhelyektől egészen a megfizethető szállodákig terjed. A német bébiételek gyártója, a Holle az organikus élelmiszerek kategóriájának nyertese lett.

A Global Beauty & Wellness Awards (GBWA) a fenntarthatósági szempontok alapján vizsgált kozmetikumok, higiéniai cikkek, az organikus és természetes élelmiszer- és  étrend-kiegészítő gyártók valamint a wellness-szolgáltatásokat kínáló szállodák nagy megmérettetése. A rangos zsűri elnöke Nadja Swarovski, a Swarovski igazgatósági tagja, további tagjait pedig olyan tekintélyes szakemberek alkotják, mint Aseem Puri, az Unilever nemzetközi marketing igazgatója; Henrik Mansson, az ICEHOTEL igazgatósági tagja; Anna Dimon, a Wellness Turisztikai Egyesület elnöke és vezérigazgatója; Marco Monfils, a Reckitt Benckiser volt észak-amerikai marketingigazgatója; Ivana Pur, Clean Beauty szakértő, a L’Oréal egykori K+F menedzsere és a Living Pur alapítója; Arie Yom-Tov üzletember és ingatlanbefektető, valamint Ana Linares közösségi média influencer, fotográfus és designer.

A nyertesek és a döntősök listája megtalálható a www.thegbwa.com/news/gbwa-2020-resultsoldalon.

(forrás: thegbwa.com)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!