hirdetés
hirdetés
2020. november. 26., csütörtök - Virág.
hirdetés

Kampány

„Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is”

A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában, amely 18 országban kerül bemutatásra. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is egy kis lazításra, ünnepi pillanatokra.

hirdetés

A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hónapokra. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO a cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez.

A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal

a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában.

„A kampány Magyarországon közösségi médiafelületeken jelenik meg. A METRO Magyarország ezzel a kezdeményezéssel is támogatni szeretné a szálloda- és vendéglátóipari szektor területén működő vásárlóit. Ehhez az időszakhoz illeszkedő termékportfóliónk, és pl. ingyenes digitális szolgáltatásaink mellett - melyek segítik az éttermeket abban, hogy házhozszállításra rendeléseket tudjanak felvenni - most ezzel a kampánnyal is segíteni szeretnénk a vendéglátásban dolgozókat ”- mondta el Biró Ferenc a METRO Kereskedelmi Kft. marketing osztályvezetője.

A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év kihívásait és a társas életet érintő jelenlegi megszorításokat A reklámspot egy tipikus család elmúlt hónapokban átélt élményeit mutatja be. Ez a történet számos család aktuális helyzetét illusztrálja. A karantén realitásában az élet kizárólag otthon zajlik: otthoni munkavégzés, online oktatás, főzés, otthoni testedzés.

A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal.

„A filmünkkel közvetlenül a végfogyasztót szólítjuk meg érzelmileg, hogy ezzel támogassuk a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére, ezáltal egy étterem támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javaslom, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban.„- mondta el Bősze Ákos a METRO HoReCa üzletfejlesztési vezetője.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!