hirdetés
hirdetés
2021. április. 18., vasárnap - Andrea, Ilma.
hirdetés

Marketing

Hiánypótló kötet jelent meg a vetőmag marketingjéről

A Vetőmagmarketing és kereskedelem című szakkönyvében Bíró János agrárszakember - modern problémamegoldó stratégia-fókusszal, a globális referenciára épülő gyakorlatok tükrében - a vetőmagszektor mesterfogásait mutatja be a termékfejlesztéstől az értékesítésen át egészen a vetőmagcégek társadalmi szerepvállalásáig.

hirdetés

Az Agrárminisztérium támogatásával elkészült Vetőmagmarketing és kereskedelem hiánypótló kötet. Noha a marketing szakirodalommal hosszú polcokat lehet megtölteni, a vetőmag szegmens marketingjét mindeddig nem, vagy csak részlegesen dolgozták fel Magyarországon és külföldön egyaránt.

Bíró János könyvében egy vetőmagvállalat, mint eladó megtervezi és megvalósítja a piacra irányuló marketingjét és kereskedelmét a B2B piacon. A szerző a vetőmagvállalat környezetének elemzésétől kezdve a marketingkommunikációjának megszervezésén keresztül a társadalmi felelősségvállalásig összegyűjti az értékalkotásra, az értékek közvetítésére, valamint a vásárlóval kialakított személyes kapcsolatokra épített stratégiáját. A könyvben számos marketing és kereskedelmi sajátosság jelenik meg, melyet a szerző személyes vállalati tapasztalataival, gyakorlati példákon keresztül, olvasmányos formában tár az olvasók elé.

A képekkel és ábrákkal gazdagon illusztrált tankönyv nagy segítsége lehet az agrár-felsőoktatási hallgatóknak, a vetőmagágazatban tevékenykedő szakembereknek, de minden, a marketing és kereskedelem területén tevékenykedő szakember találhat benne a munkájához kapcsolódó hasznos információt, mellyel sikeresebbé, eredményesebbé teheti vállalkozását.

Bíró János

A könyv szerzője, Bíró János agrár-felsővezetőként dolgozik. A Gödöllői Agrártudományi Egyetem Mezőgazdasági Karán végzett okleveles agrármérnökként. Diplomájának megszerzése után fél évig Kanadában a torontói Overland Learning Centerben tanult, majd az Országos Mezőgazdasági Minősítő Intézet munkatársa volt 1992-től 1996-ig. 1996-tól napjainkig az agrár versenyszférában dolgozik (Asgrow, Novartis, Syngenta). 2006-ban szerezte meg másoddiplomáját a Nyugat Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi karán marketing szakon (okleveles egyetemi marketing szakértő). Egy évtizede oktat a Szent István Egyetem szarvasi Tessedik Campusán vetőmag-gazdálkodási szakmérnök-képzésben. Emellett tevékeny részt vállal az Agrárminisztérium Iskolakert-fejlesztési Programjában, egy 18. kerületi iskola tankertjének fenntartásában, a helyi közösség fejlesztésében. Hatékonyan lép fel a vetőmagágazat érdekeiért, 12 évig volt a VSZT elnökségi tagja, 4 évig a hibridnövények szekció bizottsági elnöke. Az IMBE alapító, illetve elnökségi tagja.  A növénytermesztés területén végzett példaértékű, nemzetközileg is számontartott fejlesztési és oktatói munkássága eredményeként 2019-ben Magyar Arany Érdemkereszt állami kitüntetésben részesült.

Az elkészült kötetről bővebb információt olvashatnak itt: www.vetomagmarketing.hu

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!