Reklám
Hivatalos hirdetés lett a poénnak induló KitKat-reklámból
Egy szabadon ötletelő kreatív egyszerű, de hatásos ötlettel írta le mindannyiunk elmúlt hónapjait.
A brit Sam Hennig sok más kreatívhoz hasonlóan a One Minute Brief oldalán szórakoztatta magát (az oldalon fiktív vagy valós briefekre várnak megoldásokat, csak a poén kedvéért), így alkotta meg a KitKat szlogenjére (Have a break, have a KitKat) rímelő ötletét ezzel a pofonegyzerű grafikával:

A fiktív hirdetés aztán a LinkedInen és a Twitteren kezdett el pörögni, így végül az ötlet eljutott konkrétan a KitKat marketingcsapatáig is (Hennignek saját bevallása szerint 3 ezer új ismerőse lett a LinkedInen a grafikának köszönhetően). Annyira megtetszett a márkának az ötlet, hogy végül Henning jóváhagyásával hivatalos digitális hirdetés lett az ötletből nem csak a briteknél, de Németországban és Csehországban is.
Hennig az AdWeeknek elmondta, az eredeti ötletet még a Cadbury csokimárkára húzta fel, az a terv még inkább így nézett ki:
Hennignek végül egyik szakmabeli barátja, Nicholas Tasker tanácsolta, hogy a naptárak, főleg mostanában jellemző egyhangúságához még jobban passzolna a KitKat formája és szlogenje.
