hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

Fenntarthatóság

Idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját az Alpro

Idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját a növényi alapú élelmiszereket gyártó Alpro. A márka ez alkalomból egy új, 2025-ig tartó fenntarthatósági akciótervet indít, és egy 30 millió eurós beruházást is bejelentett európai gyártókapacitása fejlesztésére, a növényi alapú termékek iránti növekvő fogyasztói kereslet kielégítésére.

hirdetés

Az Alpro növényi alapú élelmiszereket gyártó belga vállalatként indult útjára, és mára már a világ több mint 50 országában elérhető a fogyasztók számára.

1980-as indulása óta a cég fő célja, hogy a fenntartható életvitelt és az egészséges táplálkozást népszerűsítse. A termékek összetételét az évek során úgy módosították, hogy azok táplálkozási értéke még jobb, előállítása még fenntarthatóbb legyen. Hosszútávú stratégiájának köszönhetően a márka napjainkra széles növényi alapú termékportfólióval bír.

Az Alpro 2017-ben csatlakozott a Danone márkacsaládjához, annak szerves részeként segíti a vállalatot az élelmiszeripar megreformálását célzó „táplálkozási forradalmában”.

A Föld gyarapodó népessége és a természeti erőforrások korlátozottsága miatt sürgető kérdéssé vált a fenntartható táplálkozás. Az elfogyasztott élelmiszerek egészségünkre és környezetünkre is jelentős hatással vannak. Egyre többen vannak, akik látják a növényi alapú táplálkozás személyes és környezeti hasznait. A márka küldetése, hogy minél többen válasszanak flexitáriánus étrendet, minél többen építsék be növényi alapú ételek fogyasztását a mindennapjaikba.

Az Alpro  - Danone „Egy életünk van és egy bolygónk” jövőképe egyik erős építőjeként- egy olyan világban hisz, ahol a táplálékunk legjelentősebb részét a növényektől kapjuk - magvakból, gabonákból, gyümölcsből és szójából. A növényi alapú életmód fenntarthatóbb a bolygónak, és a több növényi étel fogyasztása jót tesz a szervezetünknek is.

Felkészülten a jövőre

A 40. évforduló alkalmával a márka egy új táplálkozási és fenntarthatósági stratégia bevezetésével tovább is lép a vállalások terén. A “Növényeink a jövőt táplálják” elnevezésű kezdeményezés egy kettős célrendszer, mely az emberi egészség és a bolygó megóvása érdekében igyekszik 2025-re mérhető elmozdulást elérni a növényi táplálkozás felé.

A kezdeményezés hét pontban foglalja össze a márka ambícióit. A fenntarthatóság terén olyan vállalásokat tesz, mint a nettó semleges kibocsátás a széndioxid-, a szennyvíz- és a hulladékgazdálkodás terén, a regeneratív mezőgazdaság, a 100 százalékban visszaforgatható csomagolás (szemben a jelenlegi 76 százalékkal) és a vízlábnyom 60 százalékos csökkentése. Az egészséges táplálkozás támogatása érdekében az Alpro tovább növeli a termékportfólió sokszínűségét legalább kilencféle növényi alapanyag felhasználásával (ma hét növényt használnak), és egy még átláthatóbb, érthetőbb tápanyagjelölést vezet be a termékcsomagolás fő látómezőjében. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!