hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Kreativitás

Ingyen csirke a jutalom a KFC spanyolországi kampányában

A kihívás résztvevőinek nincs más teendője, mint videót készíteni arról, hogyan készül egy „igazi” fűszeres csirkeszárny.

hirdetés

A KFC persze sosem fedte fel méltán híres receptjét, amelyről csupán annyit lehet tudni, 11 gyógynövény és fűszer alkotja. Mégis annyira sokan ragadtak fakanalat otthon, és próbálták megalkotni a KFC-ízélményt, hogy egészen mostanáig 516 ezer YouTube videó található, ahol a hétpecsétes titokra és az összetevőkre fény derül - legalábbis így hangzik az ígéret. az Advertising Age beszámolója alapján a Kreativ.hu híre szerint.

 

A KFC kampánya arra buzdít, hogy ezen videók bármelyike alapján próbálják meg a jelentkezők imitálni a KFC-csirkeszárnyat, a videót pedig az erre a célra létrehozott weboldalra kell feltölteni. Közülük választják majd a nyerteseket.

A kampányt a spanyol PS21 ügynökség készítette, és egész októberben futni fog, a nyereményeket pedig bármelyik spanyolországi KFC-étteremben be lehet zsebelni.

Az akcióval kapcsolatos videó megtekinthető: ITT

 

(forrás: Kreatív Online, Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!