hirdetés
hirdetés
2020. október. 29., csütörtök - Nárcisz.
hirdetés

Birdie

Ismerd meg jobban termékedet!

Egy újonnan kifejlesztett mesterséges intelligencia az internet átfésülésével mutat utat a cégeknek a termékfejlesztésben. 

hirdetés

Digitálisan összekapcsolt világunkban immár bármelyik fogyasztó nagydobra verheti saját véleményét az egyes árucikkekkel kapcsolatban. Az internet tobzódik az efféle ítéletek megosztására szolgáló platformokban.

Kisebb képzavarral élve egy Birdie nevű cég számára ez a hömpölygő véleményfolyam kész kincsesbánya, hiszen ezt a hatalmas mennyiségű értékelést átfésülve rendkívül értékes információkkal tudja ellátni a termékeket előállító vállalatokat.

A V8 nevű dzsúszra vonatkozó vásárlói visszajelzések tüzetes átböngészésével például a Birdie rendszere azt mutatta ki, hogy az emberek ezt az italt többek között másnaposság elleni gyógyírként is előszeretettel fel szokták használni. A megszerzett adatokra építve a V8 bevezetett egy tovább tökéletesített innivalót, amelynek célcsoportja a felnőtt lakosság éppen eme többé-kevésbé korhely hányada lett.

Forrás: The Spoon
Forrás: The Spoon

A cég mesterséges intelligenciája egy másik esetben ugyanilyen módon derítette ki, hogy a kisgyermekeknek szánt, pürésített ételeket tartalmazó tasakokat a sportolók és természetjárók is gyakran maguknál tartják. Ez annak köszönhető, hogy ezek a termékek könnyen hordozhatók és tele vannak tápanyagokkal.

Bizonyos szempontból a Birdie egy Spoonshot nevű cég unokatestvérének tekinthető, amelynek mesterséges intelligenciája új ízkombinációk feltárása céljából különböző élelmiszerekre vonatkozó óriási adathalmazokat szokott átböngészni. A különbség annyi, hogy a Birdie fejlesztése konkrét termékek új felhasználási területeire igyekszik felhívni a gyártók figyelmét.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The Spoon)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!