hirdetés
hirdetés
2022. január. 19., szerda - Sára, Márió.
hirdetés

Kampány

Kampánybejelentő: A PICK már az év első hónapjában mozgásra buzdít

A PICK idén januárban ismét megmozgatja a fogyasztói közösséget: limitált szériás szurkolói termékajánlatokkal, valamint a közönségkedvenc Pick Szeged kézilabdások, TikTok és Instagram véleményvezérek bevonásával indítja el új, közös szurkolásra és évindító mozgásra buzdító online, közösségépítő kampányát.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek


#naladaPICKlabda

Háttér: A PICK termékei több mint 150 éve népszerű hozzávalói egy-egy közösségi programnak. A közösségi élményekhez hozzájárulva, a sportolás apropóján a márka „Szurkoljunk együtt!” szlogennel ismét egyedi, mini labdás „in-out” termékekkel és szurkolói csomagajánlatokkal várja a fogyasztókat idén januárban az üzletek polcain.

A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet adjon a fogyasztóknak: a kampány időszaka alatt a PICK Téliszalámi termékek 70 g-os szeletelt változatai +11 százalékkal kerülnek túltöltésre. Ezen kívül a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal (mini labda) egészülnek ki a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek csomagolásán a Pick Szeged Kézilabdacsapat népszerű nagy klasszisai, Mikler Roland, Bánhidi Bence, Bodó Richárd és Rosta Miklós buzdítanak közös szurkolásra.

A PICK márka és a sport, főként a kézilabda összekapcsolódása nem újkeletű, a PICK közel 30 éve kiemelt névadó szponzora a nemzetközi elitbe is tartozó, 60 éves Pick Szeged Kézilabdacsapatának. Szeged városa és az egészséges, sportos életmód iránti elkötelezettsége miatt a PICK márka számára rendkívül fontos, hogy a kézilabdasport egyik meghatározó csapatának, Szeged város büszkeségének olyan stabil anyagi és szakmai hátteret biztosítson, amely lehetővé teszi mind a felnőtt, mind az utánpótlás csapatok további fejlődését, sikeres szerepléseit.

A kampány fő célja, hogy a PICK a családi, baráti együttlétek, a közös szurkolások közösségépítő hozzávalója legyen. Mindezt az online csatornák újszerű kihasználásával és a fiatalabb célcsoport kiemelt elérésével szeretné megtenni a januári sportesemények ideje alatt. A nagy múltú márka tematikusan nem először csatlakozik kampány szinten egy, a fogyasztókat ennyire megmozgató aktualitáshoz, legutóbb a tavaly nyári sportesemények kapcsán jelentkezett hasonló aktivitással.

„Bár ezen a télen ismét korlátozva érezhetjük magunkat, azért szűkebb körben, vagy csak az online térben, de újból átélhetjük a társasági alkalmak kohéziós erejét és együtt szurkolhatunk magyar sportolóinknak. Szeretnénk valamilyen formában ezekhez a közösségi élményekhez hozzájárulni és ismét megmozgatni a magyar közösséget limitált kiadású termékeinkkel, in-store és újszerű közösségi média kommunikációnk által” – mondta el Király Krisztián, Business Development Manager.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!