hirdetés
hirdetés
2021. január. 20., szerda - Fábián, Sebestyén.
hirdetés

Hirdetés

Kicsapta a biztosítékot a denevéres szendvics

Bepanaszolták az ausztrál reklámfelügyeletnél a nézők a Boating Camping Fishing (BCF) nevű céget, amiért a koronavírus-járvánnyal viccelődtek legújabb reklámjukban, tolmácsolja a BBC hírét a Szeretlek Magyarország. A cég szerint mindenki félreérti a reklámot, eszük ágában sem volt a koronavírussal viccelni.

hirdetés

A szabadidősportokra specializálódott cég hirdetése arról szól, hogy miközben a világ túlnyomó részén az emberek bezárva fagyoskodnak a lakásaikban, addig Ausztráliában tombol a nyár és korlátozások sincsenek.

Mégsem ez, hanem a videóban néhány villanásra feltűnő horgász verte ki teljesen a biztosítékot az embereknél: a stégen egykedvűen horgászó fickó szendvicséből ugyanis jól láthatóan egy denevér szárnyai lógnak ki.

Az ausztrál reklámfelügyelet képviselője közölte, hogy a panaszok nyomán vizsgálat indult a BCF hirdetésével kapcsolatban. Kiemelte: a sportcég nem ismeretlen a reklámfelügyelet előtt, az elmúlt években többször is sértő kampányaikkal kerültek a felügyelet látószögébe.

A BCF szóvivője ugyanakkor hangsúlyozta, eszük ágában sem volt senkit megbántani a reklámmal. A kampányt arra próbálták kihegyezni, hogy mivel a világjárvány miatt az ausztrálok többsége amúgy sem utazik sehova, inkább használják ki ezt az időt a környék megismerésére.

A reklám ráadásul akár tovább is mélyítheti az Ausztrália és Kína között az utóbbi hónapokban kialakult feszültséget. Az ausztrál kormány még áprilisban támogatta a koronavírus eredetével kapcsolatos vizsgálat indítását, különösen kihegyezve Kína esetleges felelősségére. Novemberben az ázsiai ország 212 százalékos adót vetett ki az ausztrál borokra. Közben mindkét országban folyamatos inzultusok érik a másik helyről érkező turistákat vagy az életvitelszerűen letelepedett állampolgárokat.

Íme, a reklám:

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!