hirdetés
hirdetés
2021. január. 18., hétfő - Piroska.
hirdetés

Rajzverseny

Kihirdették a Bonduelle rajzpályázatának győzteseit

Az idei év ugyan váratlan helyzet elé állította a tanárokat és diákokat is, a Bonduelle óvodásokat és általános iskolásokat megszólító rajzpályázata 2020-ban is nagy sikernek örvendett. A verseny tematikája a kukoricára épült, ez az a zöldség ugyanis, amelynek termelésében Magyarország világviszonylatban is nagyhatalomnak számít. A díjakat Rákóczi Feri adta át az online térben.

hirdetés

Több száz pályamű érkezett be mindössze három hét leforgása alatt a Bonduelle rajzpályázatára. Az idei év nem csupán a járvány, de a résztvevők, valamint a különdíj szempontjából is rendhagyónak számított: az eddigi három régió, Nyírszőlős, Békéscsaba és Nagykőrös a budapestiekkel kiegészülve vett részt a versenyen.

A 2020-as rajzpályázat témája a kukorica útja volt; a gyermekeknek az aranyló szemű zöldség a földtől egészen a konzervdobozig vezető útját kellett megeleveníteniük alkotásaikban. Különdíjért nevezhettek azonban olyan gyerekek vagy akár egyész csoportok/osztályok, akik a kiürült konzervdobozokból készítettek hasznos, kreatív vagy mutatós alkotásokat.

A különdíj apropóját a Bonduelle 2025-ös vállalásai adták, amelyek többek között a fenntartható és újrahasznosítható csomagolásra vonatkoznak. A vállalat konzervdobozai jelenleg is 100%-ban újrahasznosíthatók, így az üres dobozok teljes egészéből újra a zöldségeket frissen tartó konzerv készülhet, ha azt a megfelelő hulladékgyűjtőbe dobjuk.

Az alsó tagozatos osztályok tanulói bizonyultak a legaktívabbnak, de az óvodások és a felsősök sem tétlenkedtek. A művészekből és rajztanárokból álló zsűri a téma kreatív megközelítése és a vizuális kivitelezés részletei alapján hozta meg a döntését. Korcsoportonként 3 díjazottat választottak ki, emellett mind a négy városban hirdettek különdíjat is a legkreatívabb konzervdoboz alkotások készítői számára.

Mokrán Milos, Jantyik Péter és Opauszki Gergő_Békéscsaba_felső tagozat
Mokrán Milos, Jantyik Péter és Opauszki Gergő_Békéscsaba_felső tagozat

„A Bonduelle kiemelt célja, hogy termelési folyamatát, illetve termékeit is minél fenntarthatóbbá tegye, ezen célkitűzés egyik eredménye pedig jelenleg a kukorica, amelynek magyarországi termelése világszinten is az egyik legjelentősebb. Örülünk, hogy a rajzpályázatra idén is sok gyermek jelentkezett, reméljük, hogy őket és környezetüket is biztatni tudjuk a minél gyakoribb zöldségfogyasztásra” – mondta el Gautier Mulliez, a Bonduelle magyarországi operatív igazgatója.

 A rajzpályázat is a városokkal történő kapcsolatok erősítését hivatott szolgálni; emellett pedig kiemelt célja volt, hogy a vitaminokban és rostban gazdag zöldségek fogyasztására ösztönözzék a legkisebbeket is. Az egészségtudatos táplálkozás alapjait már gyermekkorban érdemes elsajátítani, a Bonduelle által tavaly végzett reprezentatív kutatás szerint ugyanis a magyarok drasztikusan kevés zöldséget fogyasztanak – a napi szintű fogyasztás mindössze a lakosság 30%-ára jellemző -, miközben az Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége szerint étkezésünk felét kellene kitennie a zöldségeknek és gyümölcsöknek.

Budapest - 1. helyezett - alsó tagozat - Gödöllői H. Alfréd Ált. Isk. 2 C osztály
Budapest - 1. helyezett - alsó tagozat - Gödöllői H. Alfréd Ált. Isk. 2 C osztály

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!