hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Logisztika

Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában

Egyedülálló környezettudatos kezdeményezést indít az idén fennállásának 90. évfordulóját ünneplő Raben Group. A Magyarországon is több mint egy évtizede jelen lévő logisztikai vállalat Európa körüli eco2way túrát hirdet, szeptemberben pedig különböző karbonsemlegesítési projekteket bocsát szavazásra, és a nyertes projektet pénzügyi támogatásban részesíti. A sorozat nyomon követhető a www.raben90years.com honlapon, valamint a közösségi médiában is.

hirdetés

Fennállásának 90. évfordulóját ünnepli idén a Raben Group. Az európai logisztikai piac meghatározó szereplőjének működését a folyamatos fejlődés, a bátor, jövőbe tekintő gondolkodásmód, és az új lehetőségek, kihívások keresése jellemzi. A vállalat célja olyan hajtóerőként működni, amely nem csupán előre viszi, hanem jobbá és zöldebbé is teszi a világot. Ezért az évforduló alkalmából a vállalat egyedi, Európa körüli eco2way túrát hirdet, szeptemberben pedig különböző karbonsemlegesítési projekteket bocsát szavazásra, és a nyertes projektet pénzügyi támogatásban részesíti.

A Raben Group célja, hogy a kilenc évtized alatt felhalmozott tapasztalat, valamint az innováció és a folyamatos fejlődés a vállalat jövőjének is fontos része legyen.

„Az ügyfeleinkkel fenntartott partneri viszony és átlátható együttműködés révén számos eredményt értünk el az elmúlt 90 évben. Mindez nemcsak büszkeséggel tölt el bennünket, de arra is készen állunk, hogy újabb kihívásokkal nézzünk szembe, amilyen például a klímaváltozás. Arra törekszünk, hogy a ma használt erőforrások a következő generációknak is rendelkezésükre álljanak. Ennek jegyében hirdetjük meg Európa körüli eco2way túránkat, amelyen a munkatársaink olyan helyeket mutatnak be, amelyek a klímaváltozás hatásaitól szenvednek. Bízunk benne, hogy ügyfeleink bevonásával kiválaszthatjuk azt a helyet, amelynek helyreállításához anyagi támogatást nyújthatunk, hogy a következő 90 évet is tiszta környezetben tölthessük.” – mondta Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.

90 éve úton, környezettudatosan

A Raben az értékek rendszerén alapuló családi vállalkozás, a társadalmi felelősségvállalás a működésének szerves része. A CSR átfogó módon van jelen a vállalat életében, a közösség érdekében végzett tevékenységek beépülnek a szervezet üzleti stratégiájába. A környezettudatosságnak nagy jelentősége van a Raben számára: minden évben jelentős összegeket fektet egyre hatékonyabb és környezetkímélőbb szállítási és tárolási megoldásokba, emellett több ezer fa elültetésével járul hozzá a légköri szén-dioxid semlegesítéséhez.

Ennek szellemében döntött úgy a vállalat, hogy a 90. évfordulóját rendhagyó módon ünnepli meg: Európa körüli eco2way túrára hívja ügyfeleit és a nagyközönséget. A kivételes utazás április elején kezdődik és augusztus végén zárul. A túravezetők szerepében a vállalat környezet iránt elkötelezett munkatársai mutatnak be húsz, a klímaváltozás hatásai által érintett helyet. A teljes sorozat követhető a www.raben90years.com weboldalon, valamint a Raben közösségimédia-felületein. Ezzel ugyanakkor nem ér véget az ünnepi sorozat. Az évforduló alkalmából a cégcsoport szimbolikus ajándékkal készül a mai és a következő generációk számára, ezért szeptemberben szavazásra bocsát három karbonsemlegesítési projektet. A legtöbb szavazatot gyűjtő kezdeményezést a Raben Group anyagi támogatásban részesíti. A szavazás november végéig tart, az eredményeket és a nyertes projektet decemberben jelentik be.

„Úttörő gondolatokkal piaci trendeket szeretnénk teremteni a fenntarthatóság terén – nem csupán „zöld” teherautókkal és raktárakkal, vagy faültetéssel, hanem azzal is, hogy valamennyi folyamatunkat a lehető leginkább környezetbaráttá tesszük. Ez a mi felelősségünk. És miután az ügyfeleinkkel fenntartott kapcsolataink a partnerségen alapulnak, biztos vagyok benne, hogy ők is támogatják ezt a fenntartható üzleti magatartást” – vélekedett Ewald Raben.

A Raben Groupnak 13 európai országban több mint 150 telephelye van, mintegy 1,2 millió négyzetméternyi raktárat üzemeltet, 10 ezer munkavállalót foglalkoztat, és 8500-nál is több teherautót indít útnak minden nap szerte a kontinensen. Azonban minden egy kis holland családi vállalkozással kezdődött. A családi tulajdonú cégeket jellemző értékek ma is ugyanolyan fontosak a szervezet számára, és jótékonyan hatnak a munkatársi elkötelezettségre és az ügyfelekkel ápolt kapcsolatokra.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!