hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Reklám

KKV-szektornak szóló hirdetési platform az Index vezetőitől

A Display Now nevű online reklámcéget Ziegler Gábor és Starcz Ákos mellett Csasztvan Nóra alapította. A platformon kosárba helyezhető csomagok közül választhatnak az ügyfelek.

hirdetés

KKV-szektornak szóló hirdetési platform alakul Display Now Zrt. béven, amelyet Ziegler Gábor, az Indamedia sales house társtulajdonosa, Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója és Csasztvan Nóra alapított.  A cég közleménye szerint az operatív vezetést a média sales szakmai háttérrel bíró Csasztvan Nóra végzi.

Az induló vállalkozás a Hiventures Magvető Alapjának finanszírozásából kezdte meg működését és a technikai szolgáltatás kialakítását. A hazai bevezetésben és nemzetközi terjeszkedésben Incze Kinga stratégiai tanácsadóval együttműködve a Display Now azt célt tűzte ki, hogy „a direkt hirdetői piacon pár éven belül jelentős piacrészesedésre tesz szert, és ezzel több milliárdos pluszforgalmat hoz a hazai médiatulajdonosok részére. Egy következő fázisban pedig nemzetközi szinten is versenyt kíván teremteni a professzionális, minőségi, nemzeti nyelvű tartalomszolgáltatók és a globális platformok közt” – írják a közleményben.

A most márciusban béta verzióban elinduló Displaynow.net webáruházban kosárba helyezhető hirdetési csomagok érhetők el, így néhány kattintással indítható digitális reklámkampány online előrefizetéssel. A hirdetők kiadvány-, tematika- vagy geolokációs preferenciák alapján is szűrhetik a weboldal kínálatát. A Display Now hirdetési platform már az induláskor több mint 40 weboldal – köztük a Portfólió, az Index, a Street Kitchen, a Femina, Habostorta és a Webbeteg – hirdetési lehetőségeit tartalmazza. A webshopon keresztül alacsony belépési küszöbbel, már 50 ezer forinttól lehet majd kampányt vásárolni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!