hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

Szépségápolás

Megújult az Avon arculata

A fennállásának 135. évfordulóját ünneplő Avon idén szeptemberben „Több mint hinnéd” címmel indított globális kampányt, amely a megújult vállalatot mutatja be.

hirdetés

„Az Avon 135. születésnapján bemutatott új ’Watch Me Now – Több mint hinnéd!’ kampány tisztelgés a vállalat eddigi öröksége előtt: hogy rugalmas kereseti lehetőséget kínál mindenki számára, illetve hogy ezen túl olyan társadalmilag fontos ügyeket támogat, mint a mellrák elleni, illetve a családon belüli erőszak elleni küzdelem. A kampány megünnepli mindazokat, akiket talán alábecsültek, mégis saját erejükből képesek voltak sikereket elérni, falakat áttörni. Kihangsúlyozza a márka olyan oldalait, melyekről eddig talán kevesebbet hallhattunk, például termékinnovációit, melyeket már eddig is több mint 750 szabadalommal és 300 díjjal ismertek el” – áll a cég közleményében.

A kampány keretén belül megújul az Avon logója és minden vizuális eleme. Az új logó ívei az eredeti 1930-as logó formáját idézik, „színátmenetét pedig a női arc kecses vonalai inspirálták” – írják.

„Az Avon márka ismertsége és az iránta tanúsított pozitív érzelem kiemelkedő, mégsem használtuk ki teljesen az ebben rejlő lehetőségeket. Az Avon egy dinamikus, merész, modern és közösséget építő vállalat, amely minőségi termékeket kínál, és olyan fontos ügyek mellett áll ki, mint a családon belüli erőszak felszámolására irányuló vagy a mellrák elleni küzdelem. Már akkor rugalmas kereseti lehetőséget biztosítottunk a nők számára, amikor még szavazati joguk sem volt. Az új kampány életre hívja az Avon legfontosabb értékeit és büszkén hirdeti azokat, egyszerre szólítja meg az egyént és formálja a közösségi tudatot” - nyilatkozta James Thompson, az Avon márkáért és kategóriákért felelős vezetője.

 A világszerte több mint 50 országban jelen lévő, ötmillió tanácsadóval rendelkező vállalat az elmúlt 12 hónapban felgyorsította az innovációk fejlesztését és az üzleti modell átalakítását, egyrészt digitális eszközeinek kibővítésével, másrészt a szabadalmaztatott technológiával rendelkező termékei számának növelésével.

‘A “Több mint hinnéd” kampány keretében a megújult márkát 2020. szeptemberétől mutatják be világszerte az Avon csatornáin.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!