hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

CSR

Nap gyermekei: egy millióból újult meg a játszóudvar

Bújócskázz a Nappal! – 1 millió forintból újult meg a Nap gyermekei pályázat győztes óvodájának játszóudvara. A dm idén tizenegyedik alkalommal hirdette meg a Nap gyermekei pályázatot óvodás csoportoknak.

hirdetés

Céljuk, hogy játékos módon, hívják fel a kisgyermekek, pedagógusok és a szülők figyelmét a napvédelem fontosságára. A pályázat fődíját, az 1 millió forintos udvarfejújítást a Homoki óvoda Katica csoportja nyerte Tiszaföldvárról. Az udvart szeptember 9-én ünnepélyes keretek között adták át a gyerekeknek.

Az idei évben az óvodai csoportok egy bunki építését kapták feladatul, ahová elbújhatnak a Nap káros sugarai elől. A feladat népszerűségét mutatja, hogy rekord mennyiségű, több mint 800 pályázat érkezett az ország minden pontjáról. A pályázatnak köszönhetően, így közel 70.000 kisgyermek ismerkedett meg a helyes napvédelem alapjaival és annak jelentőségével. A kecsegtető fődíj mellett, minden pályázó ovi garantált naptejcsomagban részesült a L’ORÉAL Magyarország Kft. jóvoltából.

Hittner Krisztina a dm pr és ügyfélszolgálati csoportvezetője az eseményen hangsúlyozta, hogy a vállalat számára milyen nagy örömet jelentett a sok pályázó: „Az elmúlt évben a járvány miatt sajnos nem tudtuk teljeskörűen kiírni a pályázatot. Ezért külön öröm számunkra, hogy az immár több mint tíz éves múltra visszatekintő pályázatunk idén ismét a megszokott formában valósulhatott meg, és kreatív feladatok segítségével taníthattuk meg a kicsiknek a helyes napvédelem alapjait.

A nagy számú jelentkezés azt mutatja, hogy az intézmények is hiányolták a pályázatot. A napvédelmi edukáció a nyár folyamán népszerű strandokon, fürdőkben úgynevezett UV-ellenőr roadshow keretében is folytatódott, ahol az idősebb korosztály figyelmét is felhívtuk a napvédelemre.”

A zsűri nagyon nehéz helyzetben volt, hiszen soha nem kellett még ilyen nagyszámú pályázat közül kiválasztania azt az egyet, aki megnyeri az 1 millió forint értékű játszótér-felújítást, a gyerekek létszámának megfelelő SUNDANCE gyerek napszemüvegeket és a MiniPolisz kirándulást. A zsűrizés során fő szempont volt, a kreativitás, az egyediség, a használhatóság, és a fenntarthatóság. Kiemelt jelentőséggel bírt, hogy a gyerekeket is bevonják a bunki elkészítésébe.

Ezen szempontok alapján a fődíjat a Homoki Óvoda Katica csoportja nyerte Tiszaföldvárról. A bunki tervezését és kivitelezését az óvoda pedagógusai vezették. „Sokáig gondolkodtunk, hogyan tudnánk az újra hasznosítást a bunkiépítés során ötvözni. Mozgósítottuk a szülőket és ismerősöket a városból, és a szomszéd településről is, hogy gyűjtsék a tejes és üdítős dobozokat.” -meséltek a pályázat előkészítéséről az óvónők - „Együtt terveztük meg a bunki szerkezetét és a ragasztás technikáját. A házikó kinézetét a gyerekekkel közösen álmodtuk meg. A rövid határidő ellenére sikerült időben elkészülni, és egészen az átadóig óvni a bunkit.” – tették hozzá az alkotók.

Az udvar az óvodai tanév kezdésére el is készült. A visszatérő és beszokó gyermekek a szeptember eleji napokon, örömmel próbálták ki a rugós játékokat és hűsöltek a napvitorlák alatt. A Nap gyermekei programhoz a Magyar Rákellenes Liga is csatlakozott, s szakmai partnerként segítette a dm kezdeményezését. Idén újdonságként az első 100 beküldő Panna és a Fénytündér című mesekönyvet kapott. A tanulságos történetet Hermann Marika írónő a dm kérésére készítette, és elsőként a Nap gyermekei pályázaton indult ovisok vehették kézbe.

Az ajándékokat biztosító partnereink: a L’Oréal Magyarország Kft., az Anyamesélj.hu, a budapesti Minipolisz és a Katex Kft.

(forrás: Store insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.