hirdetés
hirdetés
2021. október. 19., kedd - Nándor.
hirdetés

Reklámpiac

Non-spot trendekkel indult a BrandMania új évada

Nagy sikerrel futnak a saját gyártású showműsorok és sorozatok a hazai csatornákon, ami jó lehetőséget kínál a márkák számára a non-spot megjelenésekre is. Már négymilliárd forintos piacról van szó, aminek fejlődését nem állította meg a COVID-járvány sem, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogyan látják a helyzetet a nagy hirdetők és a tévétársaságok.

hirdetés

A 18. évadához érkezett a BrandMania, és a nagykorúvá váló magazinműsor új szezonjának első adásában a tévés non-spot reklámpiac került terítékre. A stábnak nyilatkozva Bakcsy Szilárd, az r-tima non-spot és digitális igazgatója elmondta, hogy évek óta fejlődik ez a szegmens, ráadásul dinamikus növekedés figyelhető meg. A bővülés 2020-ban sem állt meg, a mértéke ugyanakkor csökkent a járvány miatt, de így is óriási eredménynek számít a fejlődés és jelzi a terület fontosságát.

A non-sport reklámpiac mintegy négymilliárd forintos, ez a teljes hazai tévés hirdetési szegmens 7 százalékát jelenti, ugyanakkor komoly lehetőségek vannak ezen a területen. Az RTL Klub magazinműsorában Baron Ágnes, a Discovery Hungary hirdetésértékesítési koordinátora elmondta, hogy a non-spot nem az eladás ösztönzésről szól, hanem valamilyen módon az érzelmekre próbál hatni. Ezáltal erősíti egy adott márka küldetését, filozófiáját, vagy kapcsolódik egy olyan tartalomhoz, ami pontosan passzol a hirdető célcsoportjához.

Az innovatív jelzőt szokták kapcsolni a non-spot termékelhelyezésekhez a műsorokban – számolt be kutatási eredményeikről Török Eszter, a Sony Pictures Television magyarországi non-spot hirdetésekért felelős vezetője.

Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing és kereskedelmi marketing igazgatója arról beszélt a BrandMania stábjának, hogy a műsorok kiválasztásánál elsősorban azt veszik figyelembe, hogy van-e olyan élethelyzet, fogyasztási alkalom, ami természetes módon passzolhat a márkához, illetve az adott műsor tudja-e erősíteni az imázst, amit építeni szeretnének.

A műsor tartalmának fontosságára hívta fel a figyelmet Csikós Gábor, a Toyota Magyarország marketing vezetője. Hozzátette azt is, hogy számukra az is fontos, hogy ne egy „szponzor erdőbe” menjenek be, vagyis kiemelt szerepük legyen az adott produkciónál.

A hirdetői oldal szempontjairól és a lehetőségekről beszélt többek között Palcsó Sára, a Zwack Unicum marketing igazgatója, Popovics Adrienn, a HELL ENERGY operatív marketing igazgatója és Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary kommunikációs és marketing vezetője is. A BrandMania legújabb adásában megszólalt Verebély Marcell, az X-Faktor és az Álarcos énekes kreatív producere is. A műsorból kiderült az, hogy mitől lehet igazán jó egy produkció és egy márka együttműködése, és mire érdemes odafigyelni a forgatás során.

hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Kiadónk társoldalai