hirdetés
hirdetés
2021. december. 04., szombat - Borbála, Barbara.
hirdetés

Játék&Szépségipar

Összefogott a L’Oréal és a Barbie

Különleges, rózsaszín megjelenéssel és továbbfejlesztett változatban érkezik a L’Oréal Professionnel legújabb, a Barbie-val közösen megálmodott SteamPod hajformázója. A limitált kiadás darabjainak rendhagyó külseje mögött egy még hatékonyabb, gyorsabb, és a haj számára kíméletesebb hajformázó technológia rejlik.

hirdetés

A világ legsokszínűbb babagyártójával, a Barbie-val közösen megalkotott, limitált kiadású SteamPod a közel 10 évvel ezelőtt bemutatott, népszerű hajformázó-sorozat legújabb, továbbfejlesztett generációja. Az együttműködést a két márka hasonló világnézete inspirálta: mind a divatikon Barbie, mind pedig a professzionális hajápolás mestere, a L’Oréal Professionnel hisz a hangulatnak megfelelő megjelenés és az egyedi szépség erejében.

A legújabb SteamPoddal nem csak kétszer olyan gyorsan és kényelmesen készíthető egyenes, göndör vagy éppen loknis haj , de a fejlesztéseknek hála a termék a korábbinál 91%-kal jobban kíméli a hajat megfelelő használat mellett. A készülék emellett vékonyabb és könnyebb is lett. Az eszközbe rejtett víztartálynak, az elforgatható vezetéknek, a beépített fésűnek, valamint – a könnyű szállíthatóság érdekében hőálló – táskának köszönhetően a SteamPod 3.0-val a felhasználók bárhol kényelmesen, gyorsan és biztonságosan formázhatják meg frizurájukat.

„Nagyon örülünk az együttműködésnek, hiszen a L’Oréal Professionnel szellemisége közel áll hozzánk. A Barbie 1959-es alapítása óta azon dolgozunk, hogy minél több fiatal lányt segítsünk az őszinte önkifejezés útjára lépni. A legújabb, limitált kiadású SteamPod együttműködéssel is arra szeretnénk ösztönözni a lányokat, hogy merjék bátran felvállalni saját stílusukat és önmagukat megjelenésükkel is” – mondta Török Kata, a Mattel magyarországi brand menedzsere.

„A L’Oréal Professionnel már 110 éve segíti a nőket és a férfiakat professzionális szépségápolási termékeivel. Bízunk benne, hogy a kooperáció keretében megalkotott új köntösbe öltözött SteamPod segítségével a lányok bátran megálmodhatják és megalkothatják saját, egyedi stílusukat, amit nem félnek megmutatni” – tette hozzá Szöllősi-Sándor Dalma, a L’Oréal Professionnel magyarországi brand activation menedzsere.

Az új Barbie x L’Oréal Professionnel limitált kiadású SteamPod gőz-hajformázó már elérhető az online viszonteladóknál és a L’Oréal Professionnel hajszalonjaiban.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!