hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Digitális lapszám

Mindent felforgató tendenciák – Store Insider digitális lapszám július-augusztus

Napjainkban az élelmiszeripari innovációk talán legnagyobb mozgatórugója a klímaváltozás által előidézett globális felmelegedés és a fogyasztók növekvő egészségügyi problémái. Ez utóbbi mind szofisztikáltabb termékfejlesztésekre ösztönzi a piac szereplőit. Az egyik legerősebb trend a funkcionális, azon belül is a mentes termékek piacának a bővülése. Mostani lapszámunkban főként ehhez kapcsolódó témákról olvashatnak, illetve tájékozódhatnak Az Év Boltja 2021 versenyünk eredményeiről is. 

hirdetés

Tallózás a tartalomból:

Nem volt olyan rég, amikor már a Pápai Hús nekrológjára készültek a magyar élelmiszeriparban, most viszont egymást érik a cégnél a bejelentések a nagy technológiai megújulásokról és termékfejlesztésekről. A vegán termékek gyártásának megkezdésével a Pápai Hús bebizonyította, hogy nem fél akár a meghökkentő lépésektől sem, ha növekedési lehetőséget lát valamiben. Szappanos Péter ügyvezetővel arról beszélgettünk „Húsbavágó korszakváltás” címmel, hogy hogyan szánta el magát erre a csöppet sem szokványos lépésre a nagy múltú húsipari cég.

A fejlődési potenciál elsősorban az organikus és a magas feldolgozottságú termékek esetében jelentős, olvasható a „Globális kitekintés, hazai trendek az élelmiszerexportban” című írásunkban. A cikkben szereplő szakértők szerint az élelmiszeripar szerepe az elkövetkezendő évtizedekben valószínűleg jelentősen fel fog értékelődni, hiszen a lakosság globális létszáma tovább növekszik, egyes becslések szerint 2050-re 9 milliárdan leszünk a Földön. Milyen kihívásokat jelent ez a szereplők számára? Többek között erről is olvashatnak az írásban.

 

A koronavírus-járvány ellenére – vagy éppen amiatt – várakozáson felül teljesített a mentes kategória 2020-ban. Nemcsak az otthoni készletek felhalmozása, hanem az egészségmegőrzés szándéka is hajtotta a fogyasztókat a laktóz-, glutén- vagy éppen a pálmaolajmentes termékeket felvonultató polcokhoz. A kereskedők láthatóan nagy potenciált látnak az egészségmegőrző termékekben, derül ki az „Egy visszaesésmentes kategória” című írásunkban.

„A munkaerőpiacon tartós átalakulás várható” A tavaszi nyitás ismét alapvetően változtatta meg a munkaerőpiaci trendeket – így a Horeca-szektor újra a mérleghinta felszálló ágára került a kereskedelemmel és logisztikával szemben, gondolhatnánk. A képlet azonban nem ilyen egyszerű: az átrendeződés tartósnak bizonyulhat, a Horeca rovására. A munkaerő megtartásának újabb belépő szektorok a nyertesei, miközben általánosságban a munkaadók bizakodóak. Szakértők nyilatkoznak a munkaerőpiac jelenlegi helyzetéről.

Miként járulhatnak hozzá az étkezési szokások az egészség megőrzéséhez? Milyen termékfejlesztéseket látnának szívesen a speciális étrenden élők, illetve életmód-terápiákat követők, és hogyan vélekedik a fejlődési irányokról a funkcionális medicina? Erről beszélgettünk dr. Báthory Gábor szakgyógyszerésszel, természetgyógyásszal, illetve életmód-tanácsadóval, az Integratív és Funkcionális Táplálkozási Képzési Központ szakmai vezetőjével „Mindful eating: tudatos étkezés és táplálkozás mint medicina” című írásunkban.

Ők lettek a legjobbak! Mostani lapszámunkban megtekinthetik az idei, Az Év Boltja 2021 versenyünk eredményeit is!

Jó olvasást és jó pihenést kívánunk a nyár fennmaradó részére!

 

 

A PDF megjelenítéséhez kérjük, kattintson a gombra!
(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.