hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

CSR

Öt éve támogatják az SOS Gyermekfalut

5. éve működik együtt az Orbit az SOS Gyermekfalvakkal, hogy a ,,Help Them Shine” kampány keretében, segítsenek a hátrányos helyzetű gyermekeknek. A program a gyermekvédelmi gondoskodásban élő fiatal felnőtteknek nyújt támogatást a felnőttkorba való belépéshez. Eddig az Orbit több mint 54 millió forintot ajánlott fel a jó ügy érdekében és segített mosolyt csalni az SOS Gyermekfalvak lakóinak az arcára.

hirdetés

 

Az idei évben 6 millió forintot adományoz a vállalat, a fiatal felnőtteket támogató kampány augusztus 23. és október 3. között futott. Az SOS Gyermekfalvak célja, hogy biztonságos, szerető otthont nyújtson a szülők nélkül élő gyerekeknek. Az SOS-ben élő fiatalok segítséget kapnak az önálló életkezdéshez is,a szakemberek felkészítik őket például arra,hogyan kezeljék felelősen a bevételeiket, hogyan intézzék hétköznapi dolgaikataz SOS Gyermekfalvakból való távozásuk után. Az idei összeget főképp a fiatalok önálló életvitelre való felkészítésére és életük jobbá tételére használták fel.

,,Küldetésünk, hogy azoknak segítsünk, akiknek a legnagyobb szükségük van rá és örömmel tölt el minket, hogy idén ezt megtehettük a HelpThemShine kampánnyal. Szeretnék köszönetet mondani az SOS Gyermekfalvaknál dolgozó szociális dolgozóknak a kemény munkájukért. Lehet, hogy segítettünk, de nekik jár az igazi köszönet!” – kommentálta az 5. éve futó kampánytSkiba Katalin, OrbitCustomer Marketing Expert.

Kiss Gergely, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatójahozzátette: „Nagyonköszönjük az Orbit segítségét. Az anyagi támogatás jóval gördülékenyebbé teszi a gyermekek felnőtt korba lépését, hiszen ez még egy átlagos családban élő fiatalt is nagy kihívások elé állít. Az SOS-ben élő gyerekeknek mi jelentjük a biztos, támogató hátteret.”

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!