hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

CSR

P&G - Olimpia: támogatás az amatőr úszóiskoláknak

A Procter&Gamble összefogott Kapás Boglárka olimpiai bronzérmes úszónővel, és országos programot indít a világjárvány miatt a működésüket hosszú időre szüneteltetni kényszerült és így a megszűnés határán álló amatőr, gyermekek oktatására szakosodott úszóiskolák támogatására.

hirdetés

A 2020-ban kezdődő Covid-19 járvány az egész világot kihívások elé állította, és életünk számos területén tapasztalhattuk negatív hatásait. A személyes érintettségeken felül a sportszervezetek és egyesületek is kiemelten nehéz időszakot tudhatnak maguk mögött, ahonnan a talpra állás kitartó, kemény munkát és sok segítséget igényel. Egyes amatőr úszóiskoláknak akár 9 hónapra is be kellett zárniuk, így jelentős anyagi bevétel nélkül maradtak, már a pandémia első hullámát követően is több mint hatvan vidéki klub került a megszűnés szélére és számos kisgyermek esett el az úszni tanulás lehetőségétől hosszú időre.

„Elkötelezettek vagyunk a sport, azon belül is a gyermeksport támogatása iránt, és 11 éve kiemelt olimpiai partnerként különösen fontosnak tartjuk a nehéz helyzetbe került egyesületek és úszóiskolák felkarolását, ezért országos programot indítunk a támogatásukra.” – jelentette be Montague-Katus Adrienn, a P&G kereskedelmi marketing menedzsere.

A július 12-én induló kampány keretében bármilyen P&G termék Rossmann üzletekben és online drogériában történő megvásárlása a gyermekeket oktató amatőr úszóiskolák és az oda járó gyermekek támogatásához járul hozzá, míg július 28-tól bármilyen P&G márkával a paraúszókat oktató úszóiskolákat segíthetik a vásárlók a Tesco üzletekben és a weboldalon. A vállalat mindkét áruházlánccal folytatott kampányából 6-6 amatőr úszóiskolát szeretne támogatni, várakozásai szerint minimum hatmillió forint összeggel.

A vállalat az úszóiskolák, klubok és egyesületek online jelentkezését, július 12-től a www.pguszas.hu, július 28-tól pedig a www.pgparauszas.hu weboldalon várja ahol a program további részletei is olvashatók.

A program mellé állt Kapás Boglárka, olimpiai bronzérmes úszónő, akinek szívügye a gyermekúszás és az úszás, mint az egyik legegészségesebb sport népszerűsítésének támogatása.

"Mindig is szívemhez közelállónak éreztem a gyermekek sportra való nevelését, ami az egészségmegőrzésen túl mentálisan is sokat segít a lélek fejlődésében. – állítja Bogi. – Hiszem, hogy a sport megtanít az életre: a küzdésre, a nyerni és veszíteni tudásra, arra, hogy semmi sincs ingyen. A dobogóra is csak az jut fel, aki megküzd érte. Ennek pedig elengedhetetlen feltétele, hogy a gyerekeknek legyen hol edzeniük és felkészülniük erre a nehéz, de csodálatos küzdelemre. A sport szerves része az egészséges életmódra való nevelésnek, ezért büszkén csatlakozom és segítem a kampány munkáját abban, hogy a gyermekúszással foglalkozó amatőr úszóiskolák is visszatérhessenek korábbi működési modelljükhöz.”

„A világ egyik legnépszerűbb egyéni sportágában Magyarország állandóan az élvonalban szerepel, valamint számtalan legenda, olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok került ki már eddig is az úszók közül. Az utóbbi másfél évben sajnos rengeteg gyermek esett el az úszásoktatástól, számos úszóiskola került veszélybe, ezért nem volt kérdés, hogy az idei olimpiai „Lead with Love” kampányunk keretében az úszósport támogatása kerül a főszerepbe. – mondta el Krubl Yvette, a vállalat kommunikációs vezetője. – A lehető legtöbb fórumon és csatornán szeretnénk felhívni az úszóiskolák figyelmét a programra, és várjuk jelentkezésüket, hogy az adomány a legjobb helyekre kerülhessen.”

A P&G nemrégiben 2028-ig meghosszabbította 11 éve tartó worldwide partnerségét a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal és a Nemzetközi Paralimpiai Bizottsággal. Olimpiai programjainak középpontjában eddig az édesanyák álltak, a Köszi, Anyu! kampányának keretében minden évben kisfilmben mondott köszönetet az édesanyák elhivatottságáért és sportoló gyermekük támogatásáért. Idei, nemrég bemutatott “A jóságod a te nagyságod” című filmjükben olyan sportolók és parasportolók előtt tisztelegnek, akik kiemelkedő jóságot, fair playt és a sport valódi emberi oldalát mutatták sportpályafutásuk során. A videó itt tekinthető meg.

A vállalat globális olimpiai támogatói együttműködése keretében tavaly új alapot hozott létre Athletes for Good (Sportolók jó ügyekért) néven, amely 52, egyenként több mint 3 millió forint értékű támogatást ítél oda a sportolók szempontjából fontos ügyek támogatására, elősegítve ezzel a helyi közösségekben végzett fontos munkát.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.