hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

Piackutató

Remek évet zárt és előzött az Ipsos Zrt.

Az Ipsos a világjárvány által nehezített 2020-as pénzügyi évben két számjegyű bevételnövekedést elkönyvelve megelőzte a Kantar Hoffmannt a legnagyobb forgalmú nemzetközi piackutató vállalatok hazai rangsorában.

hirdetés

Jól reagált a válság kihívásaira, és a valós piaci viszonyok közt versenyző nemzetközi kutatócégek körében egyedülálló módon, 11%-kal növelte árbevételét az Ipsos magyar irodája. A franciaországi központú, független globális vállalathoz tartozó Ipsos Zrt. ráadásul a nyereségét is növelni tudta, amivel szintén a legsikeresebb évet záró cégek toplistájára került fel.

ÁBRA: árbevétel (ezer Ft), forrás: https://e-beszamolo.im.gov.hu
ÁBRA: árbevétel (ezer Ft), forrás: https://e-beszamolo.im.gov.hu

 
A június végi kitolt határidőig a pénzügyi beszámolót nyilvánossá tevő piaci szereplők közül az első helyezett Nielsen második éve stagnált, míg az elmúlt években több üzletágát is áruba bocsátó GfK, valamint a Kantar Hoffmann jelentős csökkenést szenvedett el ugyanezen idő alatt.


"Tavaly a járvány kitörésekor a cégek érthető módon először a költségeik csökkentésével reagáltak, és a piackutatás is ennek esett áldozatául. Szerencsére sok ügyfelünk időben felismerte, hogy azok a márkák tudnak növekedni a járvány alatt is, amelyek megismerik és jól alkalmazkodnak a változó fogasztói szokásokhoz és igényekhez. Az Ipsos innovatív és költséghatékony kutatási módszerei, valamint az ezekből nyert tanulságok és javaslatok számos esetben járultak hozzá az ügyfeleink sikeres üzleti döntéseihez.– mondta el Feitel Balázs, az Ipsos magyar irodájának ügyvezetője."

A harmadik éve visszatérően a világ leginnovatívabb ügynökségének választott Ipsos hazai leányvállalata a pénzügyi beszámolók alapján továbbra az egyik legvonzóbb munkaadója a szektornak, kiemelkedő, a magyar piaci középértéket többszörösen meghaladó átlagfizetésével.


"Büszkék vagyunk emellett arra is, hogy az Ipsos a válsághelyzet okozta pénzügyi nehézségek ellenére sem a bérekkel kapcsolatos adócsalással próbálta minimalizálni a költségeit, ami sajnos általános gyakorlat a szakmában évtizedek óta. Nagy szomorúsággal és felháborodással tölt el, hogy elsősorban a hazai tulajdonú piackutató cégek nagy része továbbra is szürkén vagy feketén foglalkoztatja a munkatársait. Legalábbis nehéz másra következtetni abból, ha egy cégnél az egy alkalmazottra jutó átlagos bruttó havi bérköltség – az általuk leadott hivatalos adatok alapján – nem éri el az országos bruttó átlagkeresetet sem. Az Ipsos a legális foglalkoztatással minden munkavállalójának megadja a tiszteletet."

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.