hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Kampány

Roppan a csirkefánk a Sága tavaszi kampányában

Kampánybejelentőt olvashattok a Master Goodtól.

hirdetés

Kampánycél: 

A Master Good április 1-el indította el a Sága új, tavaszi kommunikációs kampányát. A Sága több mint 20 éve kínál fogyasztóinak fagyasztott, panírozott termékeket. Az elmúlt egy évben ezek megújításán dolgozott. A kampány célja a Sága panírozott termékeinek népszerűsítése: a már ismert Dinoszaurusz mellett az új Royal panírozott csirke mellszelet és a szintén új Csirkefánk termékek piaci bevezetésének támogatása.

Kreatívkoncepció: 

Annak érdekében, hogy a főként a háziasszonyokat megcélzó, termékfókuszú filmünk minél inkább vonzó legyen a célcsoport számára, a Dinoszauruszt, a Royal panírozott csirke mellszeletet és a Csirkefánkot látványosan, a termékek értékeket hangsúlyozva kívántuk bemutatni.

Reklám fő üzenete: 

Roppant, finom, újdonságot! A minőségi, GMO mentes csirkemell felhasználásával készült termékek mindegyike ropogós panírral készült, könnyen és gyorsan elkészíthetőek. A népszerű Dinoszaurusz mellett pedig újdonságokat is találhatnak a márka portfóliójában.

Érdekesség, behind the scenes: 

Az étel beauty képek a legmodernebb technikával, robot kamerával készültek. A legtöbb felvételnél 1000 f/s lassítást alkalmaztunk.

A reklámok:

Alkotók listája:

Megbízó: Master Good Kft.
Ügyvezető / Tulajdonos: Bárány László
Sága Foods Zrt.  Marketing Vezető: Királyné Éva
Master Good cégcsoport Marketing vezető: Fehérné Fedor Ágnes

Reklámügynökség: Skyfilm Production Kft
Kreatívigazgató: Skyfilm Production Kft
Art director: Vermes Iván
Account: Nagy Mónika

Produkciós cég: Skyfilm Production Kft
Produkció:
Producer: Herendi Gábor
Rendező, operatőr: Vermes Iván
Gyártásvezető: Nagy Mónika
Utómunka:
Vágó: Várfoki Zoltán „Zoulu”
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Melon VFX Kft
Zene: Hrutka Róbert

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!