hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés

Termékfejlesztés

Tudósok által fejlesztett napfényillat az új Lenor öblítőben

A Lenor napfény és friss levegő illatot imitáló technológiát fejlesztett, emellett jelentősen csökkentette a műanyagfelhasználást legújabb öblítőjének csomagolásához.

hirdetés

A Lenor olyan egyedülálló SolarDry™ technológiát fejlesztett, amely a friss levegőn és napsütésben száradt ruhák illatát képes imitálni. A vállalat legújabb öblítőcsaládjának gyártásánál a fenntarthatósági célkitűzéseivel összhangban környezettudatos szempontokat is szem előtt tart, és eddigi legkoncentráltabb öblítőjének, a Lenor Fresh Air Effect termékeknek csomagolásához 100%-ban újrahasznosított műanyagot használ, valamint 25%-kal csökkentette a flakonokhoz felhasznált műanyag mennyiségét.

Minden illat mögött tudomány áll. A szabad levegőn, napfényben szárított ruháknak jellegzetes és egyedi illata van a fotokémiai reakciónak köszönhetően, amely akkor következik be, amikor a napsugár nedves szövetbe kerül. Emellett a napon szárított frissen mosott ruhák számos aldehidet és ketont termelnek, ezeket a szerves vegyületeket orrunk a növények vagy parfümök illatával társít.

Több éves fejlesztést követően a P&G kutatói létrehoztak egy olyan formulát, amely kiválóan utánozza a nap reakcióját a mosott szöveteken, és a ruhanemű frissességének egyedi, „szabadban száradt” illatot biztosít. Ez az új Lenor Fresh Air Effect textilöblítő, amely egyedülálló SolarDry™ technológiájának köszönhetően a friss levegőn és napsütésben száradt ruha illatát hozza létre a ruhákon beltéri szárítás esetén.

Fenntarthatóbb csomagolás - koncentrált textilöblítő

A Procter&Gamble elkötelezett, hogy fogyasztói számára folyamatosan környezetbarát megoldásokat kínáljon.

A Lenor Fresh Air Effect a piacon elérhető legkoncentráltabb textilöblítő, egy ajánlott adagmennyiség a többi Lenor termékekhez képest 30 ml-ről 14 ml-re csökkent. Egy flakon termék így legalább kétszer hosszabb ideig használható, és amellett, hogy a háztartás kevesebb csomagolási hulladékot termel, a kevesebb flakon csökkentett szállítást is igényel, ami a vállalat számításai szerint azt jelenti, hogy 60%-kal kevesebb a termékeket szállító kamionok száma az utakon.

A termék csomagolása 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült, valamint teljes mértékben újrahasznosítható.1 A vállalat célkitűzése, hogy 2030-ra 50 százalékkal csökkenti a szűz műanyag felhasználását és lehetővé teszi ezen csomagolások 100 százalékos újrafeldolgozhatóságát vagy újrafelhasználhatóságát, továbbá igyekszik olyan csomagolásokat előállítani, amelyeknek használat után második, harmadik és negyedik élet is adható. A Lenor termékek gyártása mindezek mellett teljes mértékben zéró termelési hulladékkal történik, és a gyártáshoz 100%-ban megújuló energiát használnak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.