hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Üdítőital márka

Új bio termékcsaláddal rukkolt elő a SIÓ

"Hazánkban is dinamikusan növekszik a bioélelmiszerpiac, mivel egyre nő a fogyasztói igény a magas minőségű biotermékek iránt. A 7,5 dl-es kivitelben kapható SIÓ NATURA BIO Alma és Alma-őszibarack készítéséhez használt gyümölcsök biogazdaságokból származnak" - írja a cég közleményében.

hirdetés

Februártól már elérhetőek az új SIÓ NATURA BIO termékei.

Mivel a gazdálkodásokban használt tápanyag-utánpótlás szerves eredetű, a növényi károsítókat pedig mechanikus úton irtják, így ez az eljárás a természetet is kevésbé terheli, megőrzi vizeink tisztaságát, elősegíti a talaj termékenységét és a gyümölcsfák számára is kisebb terhelést jelent.

Képünk illusztráció - 123rf.com
Képünk illusztráció - 123rf.com

„A biogazdálkodás során előnyben részesítik a sokoldalú, harmonikus tápanyag-gazdálkodást, az így termesztett gyümölcsök eredménye pedig az adalékanyag-mentes, mikroelemekben, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, ízletes és egészséges biotermék, ami jobb minőségű tápanyagot biztosít a szervezet számára” – mondta el Szabó Virág, a SIÓ-Eckes Senior Brand Managere, aki hozzátette, hogy a SIÓ NATURA BIO Alma és Alma-őszibarack magas minőségére garanciát jelent, hogy a biogazdaságok követelményeit kötelező érvényű európai jogszabályok rögzítik, és az előírások betartását ellenőrzik is.

„A SIÓ biotermékeit a Biokontroll Hungária Ellenőrző és Tanúsító Nonprofit Kft. hitelesítette. A termékek árazása a bioszegmensben versenyképes, igyekszünk azt minden bio fogyasztó vagy a szegmens iránt érdeklődő vásárló számára elérhetővé tenni” – tette hozzá Szabó Virág, aki kiemelte, hogy a biogazdaságokkal történő együttműködés teljes mértékben illeszkedik az idén januártól klímasemleges Sió-Eckes fenntarthatósági stratégiájába is.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!