hirdetés
hirdetés
2021. október. 20., szerda - Vendel.
hirdetés

Installáció

Újraértelmezett szabadság

Illatos fűszernövények és a szabadság érzése ihlették az Unicum pályázatának nyertes installációját. A jótékonysági akcióval a hátrányos helyzetbe került zeneipari dolgozókon segít a Zwack.

hirdetés

A Zwack Unicum „Együtt vagyunk szabadok!” elnevezésű művészeti pályázatán négy fiatal művész mutatkozott be, akik egyedi látásmódjukkal és terveikkel arra keresték a választ, hogyan tudják a szabadságot újraértelmezni egyévnyi bezártság után. A zsűri szavazatai alapján Sztefanu Marina lett a győztes, így az ő installációja készül el 2022-ben a Budapest Parkban.

A meghívásos pályázaton résztvevő négy fiatal alkotót – Dóczi Attila képzőművészt, Rédling Hanna fotó-és vizuális művészt, Balázs Nikolett képzőművészt és Sztefanu Marina grafikus- és képzőművészt – más-más inspirálta az alkotásra, de műveikkel mindannyian ugyanazt mutatták be: hogyan élték meg ők a koronavírus okozta bezártságot, majd a hirtelen visszakapott szabadságot. A négy tervből végül egy alkotást választott a zsűri – Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke, Etentuk Inemesit, a Budapest Park művészeti tanácsadója, Ott Anna, a Hadik Kávéház művészeti vezetője és Marsalkó Dávid, a Halott Pénz zenekar frontembere –, melyet jövőre élőben is megtekinthetünk a Budapest Parkban.

A műveket az egyedi emlékek és tapasztalok mellett a 225 éves múltra visszatekintő Zwack Unicum márka ihlette meg: Rédling Hanna a Space Age stílust ötvözte az Unicum „Csak pozitívan!” szemléletével, Dóczi Attila látványos munkájában egy utópia terve jelenik meg, Balázs Nikolett természetközeli megoldásokat, felületeket és formákat keresett, a nyertes Sztefanu Marina pedig azokra – a világ számos tájáról érkező – gyógy- és fűszernövényekre alapozta művét, amelyek az ital összetéveszthetetlen ízében is visszaköszönnek. A jövőre a Budapest Park egyik kiemelt pontján megtekinthető installációban ezeknek a növényeknek a sziluettjei elevenednek majd meg színes plexi- és akrillapokból.

„Ma már teljesen mást jelent nekem a szabadság, mint a járvány előtt. Az elmúlt két évben új dolgokhoz kellett alkalmazkodni, nagyon hiányoztak a személyes kapcsolatok és a barátokkal, családdal való együttlét. A pályázat hívószavai is erre utaltak: azt a személyességet, a 100%-os jelenlét szükségességét sugallták, amelyek a korábbi munkáim befogadásához elengedhetetlenek voltak, és amelyet az Unicumnak készült installációm is igényel” – mondta Sztefanu Marina.

A fiatal alkotók a pályázat során – az installációs tervekhez igazodó – pólómintákat is készítettek a nagyközönség számára. Az ezeket megjelenítő ruhadarabokat bárki megvásárolhatja majd, az eladásokból befolyt összeggel pedig a Fábián Juli Emlékalapítványt támogatják. Az alapítvány célja olyan zenészek, zeneipari dolgozók segítése, akik a járványhelyzet vagy hosszantartó betegségük miatt nem tudnak alkotni és színpadra lépni.

„A családom számára mindig is nagyon fontos volt a magyar kultúra és a fiatal tehetségek támogatása, ez pedig a márka életében és kommunikációjában is kiemelt helyet kapott. Az elmúlt évben a koronavírus hatására a művészek még soha nem tapasztalt nehézségekbe ütköztek, így most minden eddiginél fontosabb, hogy segítségünk. Ezért is indítottuk el az Együtt vagyunk szabadok! pályázatot és jótékonysági akciót – utóbbit a Save the Backstage és a Fábián Juli Emlékalapítvány csapatával közösen –, melyeknek célja, hogy hozzájáruljunk a kortárs művészet és a nehéz helyzetbe került zeneipar megsegítéséhez” – mondta Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.

A nyertes installáció mintájával készült pólót a popshop.hu weboldalon keresztül lehet megrendelni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Kékgalléros konferencia 2021-ben is!

Kiadónk társoldalai