hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Partnerség

Világszerte bemutatkozik a Peroni Libera alkoholmentes sör

Hosszútávú, többéves partnerségi megállapodást kötött a Peroni Libera 0.0% és az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat.

• A szenvedély, az érzékiség és az önazonosság a meghatározó közös értékek a két ikonikus stílusmárka között létrejött partnerségben.

• A megállapodást a 2021-es Forma-1™️ világbajnokság megkezdése előtt jelentik be.

• A megállapodás összhangban van az Asahi Europe & International anyacég felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásával. Eszerint a termékportfólió 20%-a 2030-ra alkoholmentes termékekből áll majd. A Peroni Libera 0.0% arra buzdítja a fogyasztókat, hogy minden percet szabadon, biztonságosan és stílusosan éljenek meg. Arra inspirálja őket, hogy az életvitelükhöz jól illeszkedő italt választva kevesebb alkoholt fogyasszanak.

• A Peroni Libera 0.0%-át a Forma-1™️-es versenynaptár elegáns eseményein szolgálják majd fel szerte a világon. Megtalálható majd az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat motorhome-jaiban a versenyeken, továbbá a számos elegáns belvárosi eseményen, új és már meglévő fogyasztókat megcélozva.

hirdetés

Hosszútávú, többéves együttműködést jelentett be ma a szuperprémium alkoholmentes sörmárka, a Peroni Libera 0.0% az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapattal.

Az új partnerség keretében globális piacra lép a Peroni Libera 0.0% alkoholmentes sörmárka, miközben – több mint 60 év elteltével – az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat visszatér a Forma-1™️ világába.

Az együttműködés révén a Peroni Libera 0.0% egy szenvedélyes globális közösségnek, a versenyautózás rajongóinak mutatkozik be. Az italt a Forma-1™️-es versenynaptár rangos eseményein szolgálják fel mindenütt a világon, az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat motorhome-jaiban, illetve számos elegáns belvárosi eseményen, új és már meglévő fogyasztókat megcélozva.

A partnerség fontos mérföldkő a Peroni márka anyavállalata, az Asahi Europe & International azon törekvéseiben, amelyek szerint 2030-ra a termékportfólió 20%-a lesz alkoholmentes. Az olasz szenvedéllyel és érzékiséggel létrehozott Peroni Libera 0.0% egy markáns és frissítő ízű, alkoholmentes sör. Az Olaszországban főzött és palackozott ital különleges ízét az egyedi olasz kukoricát (Italian Nostrano dell ‘Isola Maize) tartalmazó receptnek köszönheti.

A Peroni Libera 0.0% logója kitüntetett helyet kap az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat 2021-es évadra tervezett autó- és egyenruhadizájnján, amelyeket 2021. március 3-án, szerdán mutatnak be. Az együttműködés teljes összhangban van az Asahi Europe & International felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásaival és tökéletesen reflektál az alkoholmentes italok iránt megélénkült keresletre. A Peroni Libera 0.0% arra bíztatja a fogyasztókat, hogy szabadon, biztonságosan és stílusosan éljenek meg minden pillanatot. Arra inspirálja őket, hogy az életvitelükhöz jól illeszkedő italt választva kevesebb alkoholt fogyasszanak.

Az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapattal együttműködésre lépő márka a teljes évadra szóló tartalomkampányának nem titkolt célja, hogy a csapat és a sportág közreműködésével megszólítsa és bevonja a Forma-1™️ rajongókat és a közönséget, illetve, hogy megnyerje őket ennek az életstílusnak. Mindezt úgy, hogy közben minden eddiginél közelebb hozza őket a versenysorozat legizgalmasabb pillanataihoz.

A kampány első, ma bemutatott filmjében Sebastian Vettel és Lance Stroll, az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat versenyzői belső szenvedélyükről és képességeikről beszélnek. Arról, mi inspirálja őket arra, hogy a motorsport legrangosabb kategóriájában versenyezzenek.

Forrás: 123rf

Lawrence Stroll, az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapat elnöke:
„Nagy örömmel köszöntjük az Aston Martin Cognizant Formula One™️ családban a Peroni Libera 0.0% márkát. Izgatottak vagyunk, hogy az elmúlt 61 évben a legrangosabb motorsport versenyből hiányzó Aston Martin történelmi visszatérésének első pillanatától két legendás márka lép egymással együttműködésre. Ez a partnerség újabb löketet ad a csapatnak az új évad előtt, valamint lehetőséget arra, hogy két ikonikus márka különleges, közös utazásra induljon a Forma-1™️ világában. Alig várjuk, hogy a Peroni Libera 0.0% a csapat részévé váljon és a Forma-1™️ világán keresztül elérhesse globális növekedési ambícióit.”

Richard Ingram, az Asahi Europe & International Global Brands igazgatója:
„Kiemelt jelentőségű mérföldkő ez a Peroni Libera 0.0% számára és lehetőség arra, hogy a Forma-1™️ platformon keresztül mutassuk be a Peroni Libera 0.0% alkoholmentes sörmárkát a fogyasztóknak. Az Aston Martin Cognizant Formula One™️ csapattal együttműködve két ikonikus márka lép szövetségre, a stílus, a hagyományok és a szenvedély szinergiáira építve. Miközben az tudatos életmód és a well-being a sörpiaci innovációk legnagyobb ösztönzői, a partnerség ráirányítja a figyelmet a Peroni Libera 0.0% márkára. Ezzel a sör továbbra is az első választás lehet az alkoholmentes lehetőségek közül, ami a kiegyensúlyozott életmód egyik biztosítéka. Alig várjuk, hogy megoszthassuk ezt a történetet a világgal a 2021-es Forma-1™️-es szezonban és rákövetkező években.”

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!