hirdetés
hirdetés
2021. április. 18., vasárnap - Andrea, Ilma.
hirdetés

CES 2021

Vízmegtakarító hajápolási technológiával állt elő a L’Oréal és a Gjosa

A CES 2021 ismét elhozta a legfontosabb szépségápolási újdonságokat. Az idén digitális rendezvényként megtartott expón a L’Oréal egy innovatív vízmegtakarító, fenntartható hajápolási rendszert mutatott be, melyet egy környezetvédelmi innovációs vállalattal, a Gjosaval hoztak létre. A forradalmi újítás fodrászszalonokban és az otthoni szépségápolási rutin részeként egyaránt alkalmazható. A rendszer egy olyan alternatívát képvisel a hajmosás és hajápolás területén, amely nem csupán környezetkímélő, de közben a hatékonyságot és a luxus érzetét is biztosítja a legújabb technológiák segítségével.

hirdetés

A hajápolás és a hajmosás már generációk óta kedvelt szépségápolási rituálé nem csak otthon, de a fodrásznál is. A L’Oréal és a Gjosa új technológiájának, a Water Savernek köszönhetően pedig ezen szolgáltatások és tevékenységek környezetkímélőbbé válnak. Az újításnak köszönhetően akár 80%-kal csökkenthető a vízfelhasználás. A rendszer átalakítja a hagyományos hajmosás élményét azáltal, hogy a nagy teljesítményű vízoptimalizáló technológiát a L’Oréal Professionnel és a Kérastase speciálisan tervezett hajápolási termékeivel ötvözi, melyek így közvetlenül a vízáramba kerülnek.

„A L’Oréalnál úgy hisszük, a mi felelősségünk, hogy mindent megtegyünk Földünk természetes erőforrásainak megőrzéséért. Minden vízcsepp értékes, az új technológiánknak köszönhetően pedig valóban minden csepp számít” - nyilatkozta Nicolas Hieronimus, a L’Oréal vezérigazgató helyettese. „A L’Oréal Water Saver képviseli a szépségápolással kapcsolatos technológiai fejlesztéseink következő szakaszát, melynek segítségével személyre szabott, egyedi szépségélményt nyújtunk, és amely megtestesíti vállalatunk fenttarthatóság iránti elkötelezettségét minden területen.” - tette hozzá.

A L’Oréal Water Saver egy közös partnerségen keresztül jött létre a L’Oréal Technológiai Inkubátor és a svájci környezetvédelmi innovációs cég, a Gjosa együttműködésével. Ez az egyedülállóan új termék egyesíti a L’Oréal évszázados örökségét a formulák előállításának szakértelmében a Gjosa vízoptimalizáló technológiájával, amely a rakétamotorokban alkalmazott frakcionálás elvét használja a víz áramoltatására. A vízcseppek egy meghatározott irány és egyenletes eloszlás szerint ütköznek, ez csökkenti méretüket és gyorsítja a sebességet, biztosítva, hogy minden vízcsepp felhasználásra kerüljön a hajmosási és öblítési folyamat során és a hajápolási termékeket könnyebben ki lehessen öblíteni.

A L’Oréal Water Saver készülék termékjellemzői a következők:

  • Nagy vízsebesség és 80% -os vízcsökkentés a hagyományos hajmosáshoz képest: a L’Oréal Water Saver két liter vizet használ percenként, a háztartásokban átlagosan használt nyolc literrel szemben, emellett nyomáskülönbség sem észlelhető a használat során. 
  • Szabadalmazott tisztító technológia (Patented Cloud Cleansing) – egy vadonatúj hajápolási élmény: a L'Oréal Water Saver a speciálisan tervezett, mikronizált hajápoló készítmények közvetlen vízáramba juttatásával tízszer kisebb cseppeket hoz létre a jobb felszívódás és a gyorsabb öblítés érdekében. 
  • Adatkezelő pult és hatékonyság jelentés: A víz- és költségmegtakarítási adatokat egy műszerfalon követhetik nyomon a szalon tulajdonosai, amelyen a kezelési előzményeket, valamint a víz-, energia- és költségcsökkentési adatokat is egyaránt láthatják. 

“A L’Oréal Technológiai Inkubátornál az elmúlt évtizedben azon dolgoztunk, hogy ötvözzük a szépségápolást a technológiával. Célunk nem más, mint újragondolni az általunk jól ismert szépségápolási élményeket, hogy azok jobbá, hatékonyabbá és személyre szabottabbá válhassanak a fogyasztóink számára. A L’Oréal Water Saver fejlett technológiák támogatásával készült el, ami viszont a legfontosabb, hogy javítja fogyasztóink meglévő hajápolási élményeit, izgalmasabbá és inspirálóbbá téve azokat” – hangsúlyozza Guive Balooch, a L’Oréal Technológiai Inkubátor vezetője.

“A L’Oréal Water Saver egy példaértékű partnerség eredménye, amely a hajápolás területén szerzett évszázados örökséget társítja a csúcstechnológiával. Egy újfajta fenntartható élményt nyújt a fogyasztók számára, mi pedig alig várjuk, hogy az egész világon használják” - nyilatkozta Amin Abdulla, a Gjosa társalapítója.

A L’Oréal Water Saver hajápolási élmény már elérhető bizonyos new yorki és párizsi L’Oréal szalonokban. A rendszer globális bevezetését pedig 2021-ben és 2022-ben tervezik. A következő években a L'Oréal Water Saver várhatóan több ezer szalonban lesz elérhető, ezzel is jelentős víztakarékosságot elősegítve - évente akár négymilliárd litert is megtakarítva. A kényelmes otthoni használatra alkalmas rendszer később kerül bevezetésre.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!