hirdetés
hirdetés
2020. november. 26., csütörtök - Virág.
hirdetés

Új kampány

XIXO: Lékai-Kiss Ramóna főszerepben

Hazánk egyik vezető szénsavas üdítő és jegestea márkája, a XIXO Lékai-Kiss Ramónát választotta új márkanagykövetének.

hirdetés

A XIXO márka nyáron kezdődött megújulásának újabb mérföldköve a hétfőn indult reklámkampány, melynek főszereplője napjaink egyik leginkább foglalkoztatottabb színész-műsorvezetője. Az aludobozos családi kiszerelést népszerűsítő kampány TV-ben, online felületeken, valamint eladáshelyi eszközökön látható november és december folyamán.

Novembertől a XIXO még többet ad a jóból! A fogyasztók több nagy áruházláncban is találkozhatnak a legkedveltebb XIXO szénsavas italokkal és jegesteákkal, 24 darabos családi kiszerelésben.

A családi csomag bevezetését nagyszabású kommunikációs kampány kíséri Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével, aki a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a környezettudatos csomagolásban elérhető üdítőket.

“Nagyon örültem a XIXO megkeresésének, mert számomra nagyon fontos, hogy egy olyan magyar márkát képviselhetek, mely nem csak a finom és minőségi termékeiről híres, de környezetünk védelméért és a fenntarthatóságért is lépéseket tesz. Családanyaként figyelek arra, hogy mit teszek a kosaramba, a kiváló minőség, jó ár mellett az is lényeges számomra, hogy az aludobozos csomagolás végtelenszer újrahasznosítható és a XIXO termékek januártól magas újrahasznosított tartalmú aludobozokban kerülnek a boltok polcaira.” – mondta el Lékai-Kiss Ramóna, a XIXO új márkanagykövete.

A Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével készült kisfilm:

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!