hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Új kampány

XIXO: Lékai-Kiss Ramóna főszerepben

Hazánk egyik vezető szénsavas üdítő és jegestea márkája, a XIXO Lékai-Kiss Ramónát választotta új márkanagykövetének.

hirdetés

A XIXO márka nyáron kezdődött megújulásának újabb mérföldköve a hétfőn indult reklámkampány, melynek főszereplője napjaink egyik leginkább foglalkoztatottabb színész-műsorvezetője. Az aludobozos családi kiszerelést népszerűsítő kampány TV-ben, online felületeken, valamint eladáshelyi eszközökön látható november és december folyamán.

Novembertől a XIXO még többet ad a jóból! A fogyasztók több nagy áruházláncban is találkozhatnak a legkedveltebb XIXO szénsavas italokkal és jegesteákkal, 24 darabos családi kiszerelésben.

A családi csomag bevezetését nagyszabású kommunikációs kampány kíséri Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével, aki a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a környezettudatos csomagolásban elérhető üdítőket.

“Nagyon örültem a XIXO megkeresésének, mert számomra nagyon fontos, hogy egy olyan magyar márkát képviselhetek, mely nem csak a finom és minőségi termékeiről híres, de környezetünk védelméért és a fenntarthatóságért is lépéseket tesz. Családanyaként figyelek arra, hogy mit teszek a kosaramba, a kiváló minőség, jó ár mellett az is lényeges számomra, hogy az aludobozos csomagolás végtelenszer újrahasznosítható és a XIXO termékek januártól magas újrahasznosított tartalmú aludobozokban kerülnek a boltok polcaira.” – mondta el Lékai-Kiss Ramóna, a XIXO új márkanagykövete.

A Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével készült kisfilm:

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.