hirdetés
hirdetés
2021. március. 07., vasárnap - Tamás.
hirdetés

Kampány

Zöldségpástétomot népszerűsít a Hamé

A Színes Hetek kampány a szülőknek ad tippeket, hogyan vegyék rá a gyerekeket a zöldségevésre. Készült Zöldség dal is. Kampánybejelentőt olvashattok.

hirdetés

A hűtött és tartós élelmiszerekkel foglalkozó Hamé Hungária Kft. az Avantgarde Grouppal dolgozott közösen integrált kampányán, ami márka egy új termékkategóriáját, a zöldségpástétomokat támogatja.

Kampánycél: 

A Hamé Hungária Kft. zöldségpástétom termékkategóriájának népszerűsítése.

Az egészségtudatosság már gyerekkorban elkezdődik, de mit tehetnek a szülők, ha a gyerek vonakodik megenni a friss zöldségeket? Ezt a problémát hivatott megoldani a Hamé Színes Hetek kampánya, amiben olyan tippekkel és trükkökkel segíti a márka a szülőket, amelyekkel a gyerekek könnyedén megszerethetik a zöldségeket. A Hamé saját kutatásából kiderül, hogy a szülők kétharmada szerint csak akkor eszik meg a gyerekeik a zöldségeket, ha azok kifejezetten tetszenek nekik és ízletesek. Sok szülő ezért arra kényszerül, hogy kreatív módon, akár trükköket alkalmazva, játékos formában tálalja a zöldségeket.

A Hamé Színes Hetek nem csak inspirációként szolgál, de szórakoztató is. Arra ösztönöz, hogy minél színesebben, változatosabban étkezzünk

Kreatívkoncepció:

A legyártott tartalmakat, recepteket, videókat, tanácsokat és a kutatás részletes leírását a Hamé Facebook és Instagram oldalán, és a külön erre a célra létrehozott zoldseginspiraco.hu oldalon lehet megtalálni, Dobó Ági influenszer pedig játékos és egészségtudatos recepteket mutat a követőinek.

Reklámok:

Alkotók listája

Megbízó: Hamé Hungária Kft.

Digitális és PR ügynökség: Avantgarde Group

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

Kiadónk társoldalai