hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 18., vasárnap - Andrea, Ilma.
hirdetés

Mentes-M verseny

Ma éjfélig nevezhet!

Bizonyítsa be számukra, hogy az Ön terméke a legjobb azzal, hogy megméretteti azt az ország első és egyetlen szakmai mentes versenyén!

hirdetés

A magyar fogyasztó tudatos és egyre több, pontosabb információt keres, illetve vár el – derült ki az elmúlt évek FMCG-kutatásaiból. Ezért a termékfejlesztések mellett kiemelten fontos szerep hárul a hiteles kommunikációra, a gyorsan bővülő mentes termékek esetében ez akár előnyt is jelenthet, vagy sorsdöntő is lehet a piaci siker szempontjából.

A trade marketing ezt a kommunikációt erősítheti meg egy olyan szakmai versenyen való részvétellel, díjjal, amely az országban egyedülálló módon méretteti meg immáron harmadik éve az FMCG szektor mentes termékeit, fejlesztéseit.

Hívja fel magára a figyelmet egy szakmai díjjal, adjon bizonyosságot a vásárlóinak arról, hogy Ön gyártja, forgalmazza a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban!

Végső határidő: 2020. szeptember 07.

Bővebb információ a versenyről és a nevezésről ITT:

A járványhelyzet miatt idén online eredményhirdetést tartunk, amely időpontja:

2020. október 28. 10 óra.

 

Miről árulkodnak a számok: bővül-e a mentes termékek piaca?

A tavaly év végi Inspira kutatás eredményei egyértelműen azt igazolják, hogy az egészségesebbnek vélt élelmiszerek iránti igény mára beépült az emberek gondolkodásába, és rendkívül vonzóak az ilyen árucikkek a vásárlók számára. A felmérésben meghatározott, összesen tizenhárom fő termékkategóriát alapul véve az élelmiszerek penetrációja meghaladta a 90 százalékot, vagyis gyakorlatilag mindenki vesz valamilyen mentes terméket, ezért nőnek ilyen intenzíven ezek a kategóriák.

Cukormentes: veszik mint a cukrot

Így például light, mesterséges színezék nélküli, csökkentett szénhidrát- és zsírtartalmú, cukormentes és hozzáadott cukor, illetve mesterséges tartósítószer nélküli termékeket 60 százalék fölötti arányban vásárolnak a fogyasztók. A glutén-, illetve a laktózmentes kategória 35, illetve 43 százalékot képvisel, és még a paleotermékek is mintegy 21 százalékos arányban kerülnek be a fogyasztók kosarába a válaszadók nyilatkozatai szerint. Ezek a kategórianevek ma már nagyon erős hívószavat jelentenek az emberek mindennapjaiban.

Egészségtudatos szegmensek

A tudatos életmódot választók szegmensébe tartozók nemcsak a táplálkozásra figyelnek oda, hanem az egész életvitelük tudatos. Figyelembe vesznek etikai szempontokat a fogyasztás során: mind kevesebb hulladék termelése, rövid szállítási út, illetve hazai eredet főleg a friss áruknál. Ebben a csoportban találjuk meg a legtöbb reformtáplálkozást követő fogyasztót, akiknek egészségtudatos attitűdje tipikusan hatással van az egész háztartás beszerzéseire. így lehetséges az, hogy az élelmiszereken túl a szépségápolási termékeket és a háztartási vegyi árukat is elérte a mentestrend.

Apropó trade marketing:

a mentes termékek fogyasztói nagyon tudatosan gondolkodnak, és bár nem annyira árérzékenyek, mégis keresik a kedvezményes, akciós ajánlatokat. Érdemes ezen a jövőben elgondolkodni mindazoknak, akik a bővülő kínálat mellett minél inkább szeretnének minél több fogyasztót megnyerni maguknak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!