hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 27., vasárnap - Adalbert.
hirdetés

Már vegán termékeket is kínál a Pápai

Az élelmiszergyártás új korszakába lépett a Pápai Hús Kft. A különösen a sonkáiról híres cég kizárólag növényi alapanyagokból álló vegán terméket fejlesztett ki. A Pápai Ízek néven forgalomba kerülő burgerpogácsája és szendvicsfeltétje után már újabb magas fehérjetartalmú vegán termékeken is dolgozik. Az évszázados élelmiszergyártási tradíciót tovább vivő társaságnak az a célja, hogy mindenki számára elérhetővé váljanak a Pápai ízei, amelyekkel a húsevők sokszínűbbé tudják tenni az étrendjüket, és mostantól akár a vegánok és vegetáriánusok is élvezhetnek.

hirdetés

Szappanos Péter ügyvezető szerint a pápai céget a több mint száz évre visszanyúló élelmiszerelőállítási tapasztalata, szakemberei nem csak arra teszik alkalmassá, hogy kiváló hústermékeket készítsen. Mindehhez ugyanis olyan magas szintű élelmiszerbiztonsági, minőségirányítási színvonalra, gyártási kultúrára és fejlesztési képességre van szükség, amit más termékek előállítására is lehet hasznosítani.

­ Itt az ideje, hogy mi, hazai élelmiszergyártók bátor lépésekkel alkalmazkodjunk az átalakuló, sokoldalúbbá váló, újdonságokra nyitottabb fogyasztói igényekhez – állítja Szappanos Péter, aki szerint a pápai cég termékfejlesztésben és -gyártásban is az élére akar állni ennek a változásnak.

Egyre több húsfogyasztó törekszik sokszínűbb étrendre, amelyben nagyobb szerepet kapnak a növényi alapanyagok. Már a legnagyobb gyorséttermi láncok kínálatában is megtalálhatók például a vegán burgerek. Ismert befektetők villámgyorsan növekedő új cégei mellett az élelmiszeripar nemzetközi óriásai is fantáziát látnak a növényi alapanyagú, mégis húsos ízű és jellegű termékekben.

Ezt felismerve fejlesztették ki a vállalatnál a kizárólag növényi összetevőkből álló vegán termékeiket, a Pápai Ízek néven forgalomba kerülő kétféle szendvicsfeltétet és a burgerpogácsát. Ezek amellett, hogy nem tartalmaznak állati fehérjét (ebből fakadóan laktózmentesek), egyben szója- és gluténmentesek is. A Pápai vegán termékeinek borsó az alapanyaga, ezért magas a rosttartalmuk, sok bennük a vitamin és az ásványi anyag, viszont kevés a telített zsírsav.

Szappanos Péter szerint a cégüknek az a célja, hogy a húsfogyasztók, flexitáriánusok (a szokásos hal-, hús- és tojásfogyasztás mellett az átlagosnál több növényi táplálékot evők), alternatív étrenden élők, vegetáriánusok és vegánok egyaránt élvezhessék a minőségi Pápai termékek ízeit.

A Pápai Ízekkel új vásárlókat nyerhetnek meg, és az eddigi vevőik étrendjét is változatosabbá tehetik. A most folyó piaci bevezetés után a termékcsalád a már zajló fejlesztések eredményeként újabbakkal bővülhet.

A közel 700 munkatársat foglalkoztató, és az alapanyag-ellátásával további 1800-2000 környékbelinek megélhetést nyújtó Pápai Hús Kft. a látványos termékfejlesztéseken túl a gyártását is korszerűsíti. Kétmilliárd forintos, 2021-ben befejeződő beruházásból a sonka, bacon és töltött termékeinek az előállítását és csomagolását teszi hatékonyabbá. A Pápai Hús a hagyományos termékei fejlesztését sem hanyagolta el: most húsvétkor válogathattak először a vásárlók a tavaly életre hívott prémium Mestersonkáik, valamint az extra minőségű Excelsior termékeik teljes kínálatából, és az eladások visszaigazolták a cég elképzeléseit.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!