hirdetés
hirdetés

Indul a Mentes-M 2020 verseny!

Bizonyítsa be számukra, hogy az Ön terméke a legjobb azzal, hogy megméretteti azt az ország első és egyetlen szakmai mentes versenyén!

hirdetés

A magyar fogyasztó tudatos és egyre több, pontosabb információt keres, illetve vár el – derült ki az elmúlt évek FMCG-kutatásaiból. Ezért a termékfejlesztések mellett kiemelten fontos szerep hárul a hiteles kommunikációra, a gyorsan bővülő mentes termékek esetében ez akár előnyt is jelenthet, vagy sorsdöntő is lehet a piaci siker szempontjából.

A trade marketing ezt a kommunikációt erősítheti meg egy olyan szakmai versenyen való részvétellel, díjjal, amely az országban egyedülálló módon méretteti meg immáron harmadik éve az FMCG szektor mentes termékeit, fejlesztéseit.

Hívja fel magára a figyelmet egy szakmai díjjal, adjon bizonyosságot a vásárlóinak arról, hogy Ön gyártja, forgalmazza a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban!

Nevezési határidő: 2020. augusztus 31.

Bővebb információ a versenyről és a nevezésről ITT:

 

 

Miről árulkodnak a számok: bővül-e a mentes termékek piaca?

A tavaly év végi Inspira kutatás eredményei egyértelműen azt igazolják, hogy az egészségesebbnek vélt élelmiszerek iránti igény mára beépült az emberek gondolkodásába, és rendkívül vonzóak az ilyen árucikkek a vásárlók számára. A felmérésben meghatározott, összesen tizenhárom fő termékkategóriát alapul véve az élelmiszerek penetrációja meghaladta a 90 százalékot, vagyis gyakorlatilag mindenki vesz valamilyen mentes terméket, ezért nőnek ilyen intenzíven ezek a kategóriák.

Cukormentes: veszik mint a cukrot

Így például light, mesterséges színezék nélküli, csökkentett szénhidrát- és zsírtartalmú, cukormentes és hozzáadott cukor, illetve mesterséges tartósítószer nélküli termékeket 60 százalék fölötti arányban vásárolnak a fogyasztók. A glutén-, illetve a laktózmentes kategória 35, illetve 43 százalékot képvisel, és még a paleotermékek is mintegy 21 százalékos arányban kerülnek be a fogyasztók kosarába a válaszadók nyilatkozatai szerint. Ezek a kategórianevek ma már nagyon erős hívószavat jelentenek az emberek mindennapjaiban.

Egészségtudatos szegmensek

A tudatos életmódot választók szegmensébe tartozók nemcsak a táplálkozásra figyelnek oda, hanem az egész életvitelük tudatos. Figyelembe vesznek etikai szempontokat a fogyasztás során: mind kevesebb hulladék termelése, rövid szállítási út, illetve hazai eredet főleg a friss áruknál. Ebben a csoportban találjuk meg a legtöbb reformtáplálkozást követő fogyasztót, akiknek egészségtudatos attitűdje tipikusan hatással van az egész háztartás beszerzéseire. így lehetséges az, hogy az élelmiszereken túl a szépségápolási termékeket és a háztartási vegyi árukat is elérte a mentestrend.

Apropó trade marketing:

a mentes termékek fogyasztói nagyon tudatosan gondolkodnak, és bár nem annyira árérzékenyek, mégis keresik a kedvezményes, akciós ajánlatokat. Érdemes ezen a jövőben elgondolkodni mindazoknak, akik a bővülő kínálat mellett minél inkább szeretnének minél több fogyasztót megnyerni maguknak.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél