hirdetés
hirdetés

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

A Zwack legújabb termékfejlesztésének népszerűsítő kampányáért érdemelte ki az elismerést az ügynökség.

Idén is a legjobb borokkal és a szakma krémjével várják a rendezvény vendégeit.

Az online aláírási kezdeményezés 2019. május 3-ig tart, eddig több mint százezren írták alá a petíciót.

hirdetés

Rovat további hírei

Fenntartható módon beszerezhető, organikus élelmiszerfestékeket mutatott be egy amerikai cég.

A minőségi gyorsételek iránti igény feltámasztása a célja.

Az esés meglehetősen meredek.

Húsvét végéig tart az ellenőrzés-sorozat.

Nagy sikerrel zárult a 10. HAPPY-hét.

A rászorulóknak a jótékonysági szervezet munkatársai juttatják majd el az adományokat.

hirdetés
hirdetés

2019-03-25 11:45:00

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

2019-03-25 11:10:00

Idén elkezdődik a végrehajtása. A tárca 2017-ben kidolgozott génmegőrzési stratégiájá, a kormány 2018-ban fogadta el.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés