hirdetés
hirdetés

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

Főleg a szezonális élelmiszerek ára emelkedett, a tejtermékek ára viszont csökkent.

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

hirdetés

Rovat további hírei

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

Idén igényekre szabott tematika szerint folyik majd az ismeretterjesztés.

Világszerte nívósnál nívósabb nemzetközi versenyeken díjazzák aranyérmekkel a cég italait.

A két magyar vállalatnak mintegy 11,7 millió eurót kell visszafizetnie.

Új uniós szabályokat fogadhatnak el a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ellen.

Hollandiai tudósok génszerkesztéssel tudták a lisztérzékenyek számára is elfogyaszthatóvá tenni a glutént.

hirdetés
hirdetés

2019-03-13 14:52:00

A régió startup világának legnagyobb fesztiválja Budapesten.

2019-03-13 14:13:00

A cég például a rászorulók segítését és a sportot népszerűsítő programok támogatását is kiemel-ten kezeli.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés