hirdetés
hirdetés

1300 forinttal drágább egy átlagos nagybevásárlás, mint tavaly ilyenkor.

A nemzetközi ítészek Gyulahús számára immáron hatodik alkalommal ítélték meg az aranycsillagos minősítést.

Kilenc Velencei-tó környéki településen indult el a SPAR online shop házhoz szállítása.

A magyarok 66%-a vásárolt divatterméket online a koronavírus-járvány idején.

Nem adják tovább vevőiknek a konjunktúracsomag keretében csökkentett áfát.

Az élelmiszer-pazarlás problémájára hívja fel a figyelmet az IKEA és a Felelős Gasztrohős Alapítvány.

Az #Amibenned van kampány arra ösztönöz, hogy tegyünk többet egy tabumentesebb világért.

hirdetés

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

2020. évi újdonság: Féltáv, azaz 2.600 méteres rövidebb táv, amely Boglárról indul.

hirdetés

Üzletláncok itthon

2020-06-22 11:10:00

A  Coca-Cola Magyarország közel 165 millió forint értékben a koronavírus járvány alatt.

2020-06-19 14:39:00

A Henkel ismét megerősíti stratégiai irányvonalát a célzott növekedés elősegítésére.

2020-06-19 11:45:00

Reacty Digital: idén 950 milliárd forint körül alakulhat a hazai online kiskereskedelmi forgalom.

2020-06-15 10:10:00

Több mint 100 000 palack ajándék üdítővel segít a Coca-Cola, hogy újra egymásra találjanak a fogyasztók és a vendéglátóhelyek.

2020-06-09 10:16:00

Érezhetően felszabadult a hazai lakosság a korlátozások enyhítését követően.

2020-06-05 15:28:00

A Nébih szakemberei egy új kiadványt és munkafüzetet is összeállítottak a felső tagozatosoknak.

2020-06-05 14:05:00

A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult.

2020-06-05 13:26:00

Nem tudjuk elképzelni kávé nélkül az életet, pedig húsz éven belül luxuscikké válhat.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer - FMCG termékajánló

Élelmiszer Hírlevél