hirdetés
hirdetés

Egész Európában Magyarországon a legalacsonyabb a környezetvédelem ügyének képviselete.

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

Az elektronikai termékek szegmensében a a televíziót érdemes választania a hirdetőnek.

A magyar netezők kerülik az impulzusvásárlást, tudatosak az árakban, de néha azért elcsábulnak.

A tehetségek bátorítása és a környezet iránti felelősségvállalás is megjelenik a Zwack tevékenységében.

Differenciált teljesítmény egyre nehezebb piaci környezetben.

GfK tanulmány: az európaiak több mint 53%-a szerint a műanyaghulladék a legnagyobb globális környezeti  kihívás.

hirdetés

Hamarosan megnyílik Budapest új online szupermarkete, a Kifli.hu.

Hétszázezer akciós termékkel készül november 22-re az eMAG.

Idén az aktív internetezők egyötöde – kb. 1,2 millió ember – számít a novemberi Black Friday akciókra.

hirdetés

Üzletláncok itthon

2019-10-31 13:43:00

Folyamatosan emelkedik az eladók létszáma, mégis óriási a hiány, ami a betöltetlen álláshelyek statisztikáiból is látszik.

2019-10-31 11:13:00

A Jeff egy startup vállalkozás, amelynek innovatív franchise üzleti modellje hamarosan magyar piacon is elindul.  

2019-10-31 10:12:00

Hogyan hirdethet egy influencer? Hogyan kerülheti el a bírságot? Mi számít burkolt reklámnak?

2019-10-30 16:48:00

Fiatalok egészségmegőrzését támogatja 41 millió forinttal az Auchan.

2019-10-30 16:20:00

Carsten Knobel váltja Hans Van Bylen-t a Henkel igazgatóságának élén.

2019-10-30 15:39:00

Az emberek azt hiszik, a szemétből szedik ki.

2019-10-30 15:00:00

Rekordnagyságú harmadik negyedéves árbevételről számolt be pénzügyi gyorsjelentésében az LG.

2019-10-25 13:02:00

A Fornettit megalapító Palásti József ételautomatáiból 350 forintért bablevest, 840 forintért sztrapacskát lehet vásárolni.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer - FMCG termékajánló

Élelmiszer Hírlevél