hirdetés
hirdetés

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte.

Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc hazai áruházai.

A növényi olajok és a tejtermékek nyomták meg a FAO élelmiszerár-indexét, míg a hús és rizs ára csökkent.

Szépségipari trendek, változó fogyasztói szokások - első kézből, Vladimir Cuturilo-tól.

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

Megérkezett a Nespresso új, limitált kiadású kávéspecialitása.

hirdetés

A boldogságot kutatta az idén 90 éves Medve sajt. A beérkezett válaszok elemzésében Ráskó Eszter pszichológus volt a márka segítségére.

Magyarország is csatlakozott a snackgyártó Mondelēz fenntartható búzatermesztési programjához.

Egy pandémia hatásai: Kurucz Péter, kereskedői kapcsolatok igazgató, Nielsen Connect.

hirdetés

Üzletláncok itthon

2020-07-13 08:30:00

Az #Amibenned van kampány arra ösztönöz, hogy tegyünk többet egy tabumentesebb világért.

2020-07-09 14:55:00

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

2020-07-09 13:48:00

Kínában már látszik, hogyan változnak a fogyasztói szokások.

2020-07-08 15:57:00

2020. évi újdonság: Féltáv, azaz 2.600 méteres rövidebb táv, amely Boglárról indul.

2020-07-08 15:08:00

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

2020-07-06 15:40:00

A hazai exportfuvarok közel egyharmadát áron alul viszik el a román fuvarozók.

2020-07-02 15:19:00

A UPS 18. alkalommal adja ki éves fenntarthatósági jelentését.

2020-07-02 14:48:00

Megújuló energiából juthat versenyelőnyhöz a Gallicoop a világpiacon.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer - FMCG termékajánló

Élelmiszer Hírlevél