hirdetés
hirdetés

A táplálkozási divat teljesen átalakította étkezésünket.

Elindult a tavaszi sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

A Lidl célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlag 20 százalékkal csökkense.

Az ellenkezőjét csinálja az Amazon annak, amit eddig tett. Az interneten született Amazon egyre inkább hagyományos boltokban gondolkodik.

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

Életmentő eszközök beszerzése, interaktív kiállítás és szenzoros fejlesztőkert is megvalósulhat a támogatással.

Az új íz érkezésével friss külsővel jelenik meg a márka teljes termékcsaládja.

hirdetés

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. A Lidl termékei söpörték be a legtöbb elismerést.

Idén a múlt évhez képest 13 százalékos növekedést várnak a szakértők a hazai digitális reklámpiacon.

Magas színvonalon, folyamatosan képesek megfelelni az elvárásoknak a magyar zöldség- és gyümölcstermelők.

hirdetés

Üzletláncok itthon

2019-02-05 14:03:00

A tavaly meghirdetett pályázat 10 kategóriájából kettőben is a COOP bizonyult a legjobbnak.

2019-02-05 13:06:00

Már kocsikat is kínál a német diszkont üzletlánc.

2019-02-04 14:50:00

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

2019-02-01 15:02:00

Robert Ziegler tölti be a Waberer’s International Nyrt. vezérigazgatói posztját február 1-jétől.

2019-02-01 14:02:00

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

2019-02-01 13:09:00

Dekorációs ötletek a hideg évszak hátralevő napjaira a Praktikertől.

2019-02-01 10:07:00

Az ALDI is csatlakozik a munka és a család egyensúlyát elősegítő kezdeményezéshez.

2019-01-30 11:25:00

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer - FMCG termékajánló

Élelmiszer Hírlevél