hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 28., hétfő - Vencel.
hirdetés

A Műhelyt GVH hozta létre azzal a kiemelt céllal, hogy szakmai fórumként javaslatokat fogalmazzon meg a tisztességes piaci verseny elősegítésére.

Logisztika

Az e-kereskedelem ugrásszerű növekedésének köszönhetően a logisztikai ingatlanok szerepe is radikálisan felértékelődött.

hirdetés
Loop

Egyik pillanatról a másikra további 48 szomszédos amerikai államban vezette be környezetbarát csomagolási rendszerét a TerraCycle.

ÉMIN

Az Érték és Minőség Nagydíj védjegy használatát és kitüntető címet a termékek gyártóival közösen, Budapesten vehette át a vállalat.

hirdetés
Pánikvásárlás

Újra elindultak a pánikvásárlások a brit boltokban - főleg az online kereskedelem pörög, ismét egyre gyorsabban telnek be a kiszállítási időpontok, mert újabb kijárási tilalomtól tartanak a vásárlók.

Maszkviselet

A koronavírus elleni védekezés érdekében a kereskedelmi dolgozóknak is kötelező maszkot viselniük munkaidejük teljes ideje alatt. A szakszervezet azonban azt kéri a munkáltatóktól, hogy egy kis engedménnyel tegye komfortosabbá a munkavégzést.

SPAR

A budakeszi, nyergesújfalui, valamint komáromi egységeinek korszerűsítésére összesen 1,56 milliárd forintot fordított a vállalat.

Munkaerőpiac

A boltos világ a nyári hónapokban kimászott a gödörből, de a legkritikusabb időszakra emlékezve az üzletek óvatosan nyitnak a munkaerőpiac felé.

hirdetés
Élelmiszer-pazarlás

A világ egyik meghatározó kiskereskedelmi lánca egyedülálló módon akadályozza meg, hogy az üzleteiben megmaradt bagettek és cipók hulladékként fejezzék be pályafutásukat.

Ökofriendly

Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI.

Az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az Auchan áruházakban kapható magyar termékek aránya, mert a helyi és szezonális termékek forgalmazása központi helyen szerepel a vállalat stratégiájában.

Élelmiszerlánc

Ez az időpont általában minden év május 31-e, a koronavírus világjárvány nemzetgazdaságot érintő hatásának enyhítése érdekében azonban módosult a terminus.

A PENNY kiskereskedelmi áruházlánc nyitott arra, hogy 223 magyarországi üzletében növelje a hazai élelmiszerek arányát - erről is egyeztettek a NAK-kal.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!