hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 23., szombat - Zelma, Rajmund.
hirdetés
Digitalizáció

A gazdasági újjászerveződés éve lesz az idei a médiapiacon: a kiadók egyre inkább az előfizetések és az e-kereskedelem felé fordulnak – két olyan, a jövő szempontjából ígéretes üzleti modell felé, amely hatalmas jelentőségre tett szert a járvány alatt és miatt.

Média

A techóriás arra az esetre lengette be az országból való kivonulását, ha Ausztrália életbe léptetné az új médiatörvényt. A törvényjavaslat célja, hogy egy, a Google és Facebook által teljesen uralt piac helyett az online sajtótermékek több hirdetései bevételhez juthassanak.

hirdetés
Instabilitás

Az Edelman Trust Barometer szerint a kormányok szavahihetősége csökkent a leginkább ősz óta, a vállalatoké viszont megnőtt: az emberek többsége a cégektől várja a helyzet megoldását.

Esélyegyenlőség

Az Unilever olyan széles körű vállalásokat és intézkedéseket jelentett be, amelyek célja, hogy a társadalom igazságosabb és befogadóbb legyen.

hirdetés
Új módszer

A hiperspektrális képalkotás lehetőségeit Parrag Viktória, a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Doktori Iskola doktorjelöltje is vizsgálta csiperkegomba, görögdinnye és darált kukorica esetén.

Élelmiszeripar

12 méter hosszú tengeri konténerekben működő, mozgatható, mégis teljes értékű élelmiszerüzemeket fejlesztettek ki az Unilever mérnökei.

Tejtermék

A korábban Pannontej néven működő társaság bezárja zalaegerszegi sajtüzemét, illetve tovább fejleszti veszprémi gyáregységét.

Hétköznapi luxus

A következő években bővülnek az Univeler értékesítési csatornái, a vásárlók elvárják az átlát­hatóságot, és egyre többen keresik majd a hét­köznapi luxust Alberto Di Leo, a társaság régiós vezetője szerint.

hirdetés
Cukorágazat

A cukorágazatban évek óta kiemelkedő teljesítménnyel dolgozó Cukor Terméktanács és Szakmaközi Szervezet olyan szervezettséget és képviseleti szintet ért el, amely alkalmassá tette az agrárminiszteri elismerés elnyerésére.

Reklám

A GVH reklámügyi, illetve fogyasztókkal szembeni megtévesztés, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 2019-2020-ban 5,87 milliárd forint bírságot szabott ki.

Hirdetés

21 év után először fordul elő, hogy a két üdítőgyártó egyike sem fog reklámokat futtatni az amerikai NFL-bajnokság döntőjének szüneteiben.

Beruházás

A Coop üzletlánc franchise tagjaként, jelentős üzletfejlesztéssel rukkolt elő a Mecsek Füszért Zrt. A Konzum Áruház felújításával párhuzamosan az ott található Coop szupermarket mintegy 200 millió forintos ráfordítással kívül-belül megújult.

Társadalmi felelősségvállalás

A múlt évben a vállalat a MikulásGyár munkájának megkönnyítéséhez felajánlotta, hogy elszállítja az ország 24 Auchan áruházában összegyűjtött adományokat a Magyar Vö-röskereszt helyi szervezeteihez.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!
hirdetés

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFB pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!