hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 28., hétfő - Vencel.
hirdetés

Increasingly, retailers are relying on their loyalty programs to reach their customers in multiple ways: interactivity, marketing, payments, consumer behavior and rewards. CSP looks at personalization and how the pandemic has accelerated retailers’ efforts.

Off-price retailer blames shutdown on lack of insurance payout

Watch the video! In the post COVID-19 world, how can food and drink brands encourage consumers seeking value to trade-up? We investigate key strategies and how companies can tap into the opportunities for people staying in more.

The order-and-delivery industry continues to grow rapidly, and this growth has only been accelerated by the current pandemic that has forced millions of us to practice social distancing.

The pandemic has boosted BOPIS offerings, especially as retailers highlight pickup as a safe alternative to in-store shopping.

Help CSP better understand how retailers see future of c-store industry. The coronavirus pandemic shook the retail world in 2020—but so far, convenience-store retailers have shown their resilience.

According to media reports, Globus has expressed interest in acquiring 16 Real stores and plans to take over all employees and create additional jobs.

The Co-op has seen profits rise amid the Covid-19 pandemic as customers increasingly shopped in stores. The convenience..

The coronavirus turned 2020 into a “constant, ever-changing event.” For packaged snacks, that has meant some unexpected changes in consumer trends. Here are seven trends worth watching.

As we charge towards the first global disease-driven recession of the modern era, the brands that survive will be those who reinvent their business models for an uncertain future.

A new study finds eco-conscious consumers are worth $382bn to FMCG brands, with older consumers proving to be the most environmentally active.

The cashierless store in Redmond, Washington, highlights private label products and hints at the company's evolution as a physical retailer.

Century 21 is the latest retailer forced into Chapter 11 as a result of the pandemic. The off-pricer plans to liquidate its 13 stores.

Our analysts and analytics teams continue to assess the short and long term effects of Coronavirus on industries, economies and consumers. Explore the interactive ecommerce price and product availability tracker, hear our experts discuss implications and read the latest analysis here.

The Coca-Cola Co. is reorganizing, reducing its number of operating units from 17 to 9 and creating a platform services group. Platform services is intended to improve scale and expertise throughout the nine new operating units.

Supermarket giant has linked up with Manna to conduct the pilot next month in Co Galway. Tesco is to trial home deliveries by drone in a move that could allow small items to be despatched to customers within 30 minutes to an hour of ordering.

Azelis and BASF agree on a partnership for Health Ingredients & Colorants in the Food & Beverage and Dietary Supplement market segments in Greece.

Retailer partners with Flytrex on end-to-end drone delivery pilot.Walmart on Wednesday launched a pilot program to offer grocery delivery by drone from a Fayetteville, N.C., store, its latest salvo in the ongoing battle for share of online grocery and delivery business.

Wayfair, Overstock and At Home have made gains while much of the industry faces sales declines, layoffs and, in some cases, bankruptcy.

Comprehensive hygiene plan for the 2021 trade fair. Thomas Dohse (50) has been the new leader of interpack in his capacity as Project Director since the start of September. He follows Bernd Jablonowski, who rose to the Managing Board of Messe Düsseldorf as an Executive Director.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!