hirdetés
2021. március. 04., csütörtök - Kázmér.
hirdetés

Bíró János könyvében egy vetőmagvállalat, mint eladó megtervezi és megvalósítja a piacra irányuló marketingjét és kereskedelmét a B2B piacon.

A szervezeti változások a marketing osztály és az e-kereskedelmi osztály működését érintik, és a SPAR piaci pozícióinak erősítését szolgálják.

Szokás mondani: Magyarország a 10 millió marketinges országa. Miből lehet lehet leszűrni, hogy valaki jó szakértő?

A márka ezzel az adatvédelmi megoldásait hirdeti.

Most nincs megállás: a marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot.

hirdetés

Rovat további hírei

250 traktorral vették körbe az élelmiszer-kiskereskedelmi lánc központi raktárát.

Az elektronikai termékek szegmensében a a televíziót érdemes választania a hirdetőnek.

Az új szakemberrel új stratégia is érkezik a vállalat életébe.

Sajátos módon próbálja felhívni fogadójára és tejtermelő gazdaságára a figyelmet egy osztrák vállalkozó.

Marketing- és termékértékesítési stratégiákkal, valamint -eszközökkel foglalkozó konferenciát rendez a NAK.

Új marketing üzemeltetési vezető a Coca-Cola HBC Magyarországnál.

hirdetés
hirdetés

2019-08-14 13:01:00

Interjú Becker György reklámpszichológussal.

2019-07-26 13:31:00

Ez a tíz legnagyobb hirdető 2019 első hat hónapjában.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés