hirdetés
hirdetés

A NAK és a Magosz által szervezett esemény oka az üzletlánc által 135 forintos áron kínált szlovák tej volt.

ProWein 2019: Új látogatói csúcs: 61.500 szakmai látogató 142 országból, kiemelkedő üzletkötések, tudásmegosztás.

A lakosság számára a legkülönbözőbb médiafelületeken próbálják vonzóvá tenni az ínyencséget a szervezők.

Hogyan változnak a fogyasztói attitűdök a digitalizáció hatására? Melyek a globális trendek, és hol tart hazánk?

A Zwack legújabb termékfejlesztésének népszerűsítő kampányáért érdemelte ki az elismerést az ügynökség.

hirdetés

Rovat további hírei

Idén is a legjobb borokkal és a szakma krémjével várják a rendezvény vendégeit.

3 szempont, amire a mentes vásárló figyel!

Az árufeltöltés kritikus pontja a kereskedelmi egységek működésének. A Pricer fejlesztése erre ad megoldást! (x)

Az online aláírási kezdeményezés 2019. május 3-ig tart, eddig több mint százezren írták alá a petíciót.

Fenntartható módon beszerezhető, organikus élelmiszerfestékeket mutatott be egy amerikai cég.

Dobozos bor – de nem úgy ahogy gondolná. Tibi atya hatalmas meglepetéssel rukkol elő az idei nyárra!

hirdetés
hirdetés

2019-03-26 09:45:00

A minőségi gyorsételek iránti igény feltámasztása a célja.

2019-03-26 09:01:00

Az esés meglehetősen meredek.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés