hirdetés
hirdetés

II. SZEGA Nemzetek Sajtfesztivál: 25 ország közel félezer sajtkülönlegessége hazánk legnagyobb sajtünnepén.

Egy amerikai vidámparkban árulják.

A K&H eddig több mint 21 milliárd forint értékben kötött NHP fix szerződést.

Újabb látogatás az Eisberg üzeében.

Eredményes a HEINEKEN és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű családokat támogató programja.

hirdetés

Rovat további hírei

Mi is pontosan az Európai Élelmiszerhálózat? 

Óriási, egyedülálló születésnapi kampány a Lidl-től! (x) 

A mennyiség tételes átvizsgálása két napon át tartott a Nébih szakembereinek.

Agrártechnológiai tudástranszfer átadási lehetőségekről tárgyalt brazil partnerével a magyar agrárminiszter.

Elindult az őszi mézkampány.

A cég új edukációs programjának és facebookos kihívásának fókuszában pozitív cselekvési minták állnak.

hirdetés
hirdetés

2019-10-17 14:22:00

A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari cége kiadvánnyal segít csökkenteni a műanyag hulladék mennyiségét.

2019-10-17 14:03:00

Az országos kampány célja az egészségtudatos táplálkozás népszerűsítése a legfiatalabbak körében.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés