hirdetés
2020. november. 29., vasárnap - Taksony.
hirdetés
hirdetés

Papp Tímea cikkei

#1
2020-08-03 13:17:00

A dm a vásárlók számára egyet jelent a nagybetűs drogériával, amelyben maximálisan megbíznak, és ahova szívesen visszatérnek. A dm mindig is jóelőre ráérzett a vásárlói trendekre. Hogy mi rejlik az előrelátás mögött, és vajon mi lehet a sikereik titka, arról Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere beszélt a storeinsder.hu-nak.

#2
2020-01-08 14:51:00

Az elmúlt években megjelenő új fizetési módok radikálisan megváltoztatták a fogyasztók fizetéshez való viszonyát. Egészen a közelmúltig nem volt választási lehetőség, a vásárló akkor fizetett, amikor erre megkérték. Mindez azonban már a múlt, a ma trendje arra mutat, hogy mindenki szabadon, akkor, ott és úgy fizethessen, ahogyan csak szeretne.

#3
2019-11-05 12:25:00

A biotermék-fogyasztó legtöbbször környezettudatos fogyasztó is, aki a végterméktől elvárja az egészségbiztonságot, a termelési folyamattól pedig azt, hogy nem károsítja a környezetet. Nézzük, milyen előírásokat kell teljesíteni, és mit kell feltüntetni a csomagoláson – ez utóbbit nemcsak az előírások megismerése érdekében, hanem azért is, hogy közös nyelvet beszéljünk a vásárlóval.

#4
2019-10-07 15:02:00

Az emberiség húspótló proteinek iránti fokozódó étvágyának köszönhető élelmiszeripari termékfejlesztési trendeknek igazi nyertesei lehetnek a vegetáriánusok. Az Euromonitor International szerint az Egyesült Államokban a húspótlókat tartalmazó termékek értékesítése 2014 és 2016 között 16 százalékkal 700 millió dollárra ugrott, s az eladások 2021-re a 863 millió dollárt is elérhetik.

#5
2019-08-23 12:58:00

Sokáig a televízió volt az egyetlen eszköz, amellyel egyfajta valóságot élhettünk át a kanapénkon ülve. A mobil- és online eszközök fejlődésével azonban a kiterjesztett valóság egy olyan, sokkal élethűbb élményt hozott el, amely eddig nem látott távlatokat nyit a vásárlói élmény fokozásában. Elemzések szerint a kiterjesztett valóság piaca 2024-re 80%-kal közel 165 milliárd dollárra fog nőni. Nem csoda hát, hogy egyre többen dolgoznak valamilyen AR-megoldáson, hogy erősítsék, modernizálja a brandjüket.

#6
2019-07-19 11:53:00

Megjelentek az egészséges életmódra odafigyelés első mérhető, pozitív tendenciái, sok szempontból beérett az ezzel kapcsolatban eddig végzett kommunikációs munka – derült ki az INSPIRA Research legújabb, egészségtudatos életmódot támogató termékkörökről végzett kutatásából.

#7
2019-04-24 13:17:00

Az európai vásárlók immár több mint negyede él az e-kereskedelem lehetőségeivel. Magyarországon a teljes online piac vásárlóinak aránya 26 százalék, további 8 százalék pedig tervezi a jövőbeli internetes vásárlást. A cseheknél mintegy háromszorosa a magyarnak az e-kereskedelmi forgalom, és a konzervatív lengyeleknél is bő kétszeres. Miért nem érjük utol magunkat, vagy ha úgy teszik, a vezető régiós országokat?

#8
2018-10-08 10:50:00

A nagy hírnévhez, a sikeres üzlethez nem elegendőek a komplex eszközök, hanem a jól kiválasztott célterület, taktika alapos, következetes kivitelezése is szükséges. Jó példa erre a Norbi Update márka megszületése, amely sosem elégedett meg az első elért sikerrel: mozgásban maradt, és folyamatosan csiszolódik, fejlődik a szortimentet illetően is. Hampuk Zsolttal az Update termékfejlesztési igazgatójával, és Gerzsenyi Zsolt logisztikai és kereskedelmi igazgatóval beszélgettünk.

#9
2018-09-27 10:07:00

Táplálékaink több mint felét kidobjuk – az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági szervezetésnek becslése szerint nagyobb részét már azelőtt, hogy a tányérra kerülne. Ha valami nem a legszebb, legfrissebb, ha egy termék a lejárati időhöz közelít, a fejlett országokban a vásárlók szájhúzással visszateszik a polcra.  Az üzletek meg sem kockáztatják, hogy efféle termék a vásárlók szeme elé kerüljön, és kritika érje őket. Ha a világban tapasztalt élelmiszerpazarlásnak nem csak a nyomait, hanem az okait is vizsgáljuk, úgy fest, minden szereplő alaposan kiveszi belőle a részét, amit az is bizonyít, hogy EU-ban a termelői és fogyasztói lánc minden lépcsőjén keletkezik ételhulladék a mezőgazdasági termeléstől a háztartásokig.

#10
2018-07-23 13:30:00

Egyes országokban évente akár 25-30 százalékkal többet adnak el ezekből a termékekből. Nincs ez másképp nálunk sem, a TÉT Platform közelmúltban végzett reprezentatív kutatása szerint a magyarok is kedvelik, ha bizonyos összetevőket nem vagy csökkentett mennyiségben tartalmazó termékeket tehetnek a kosarukba. 

#11
2018-06-26 13:31:00

Minden grillszezon előtt felmerül a gyártói dilemma, hogy kell-e változtatni-e az előző évben jól bevált termékpalettán, csomagoláson, receptúrán? A kerti sütögetés iránti igény egyre nagyobb, a választék egyre gazdagabb: a fogyasztók figyelmének felkeltése pedig egyre fontosabb az üzletek számára. Még akkor is, ha szezontermékről van szó, amely értékesítési eredményébe olyan kiszámíthatatlan tényező is beleszól, mint az időjárás. Utánanéztünk, hogyan alakultak a trendek, mit szerettünk meg(v)enni a tavaly kisütött kínálatból a legjobban.

#12
2018-05-08 12:26:00

Csődközelből, mintegy 2 milliárd forintos hitelállománnyal, több száz millió forint lejárt szállítói tartozással, csontsovány tehenekkel vette át egy fiatal jogász hölgy a Malomsoki gazdaságot 2012-ben.

#13
2018-03-29 13:06:00

A ruhahamisítás smafu üzlet ahhoz képest, ami az élelmiszer-hamisítás terén ma zajlik a világban, épp ezért nagy jelentőséggel bír minden, élelmiszerbiztonságot szolgáló innováció. A megoldások közül az egyik legígéretesebb az magyar fejlesztés, amely a blockchain technológiát állítja az élelmiszer-biztonság szolgálatába. A rendszer Vietnamban óriási sikerrel működik. Ennek részleteiről beszélgettünk Csendes Dániellel, a Rhyno Technologies LTD ügyvezetőjével, a TE-FOOD projekt csapattagjával.

#14
2018-02-13 12:21:00

A funkcionális élelmiszerek esetében nem csak az az izgalmas kérdés, hogy mit nevezünk annak, és miért lehetnek hasznosabbak, mint a többi élelmiszer, hanem az is, hogy milyen fogyasztói érdeklődés indukálja még a jövőben ezen élelmiszerek értékesítésének, gyártásának világszinten tapasztalható növekedési trendjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.