hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés

szerkesztő Schäffer Dániel cikkei

#1
2019-11-07 11:11:00

Még ki sem tudta aknázni teljes egészében a mesterséges intelligenciát, az automatizációt és a digitalizációt a kereskedelem, máris itt az újabb nagy dobás, amely számos területen sikeres lehet: a DNS-marketing. Szakemberek és marketingesek szerint az egyén DNS-ének marketingje új korszakot jelez, és a jövőben a személyes (P2P) kommunikáció és a hiperperszonalizáció legfőbb eleme lesz.

#2
2019-08-26 13:12:00

Az ötven felettiek negyven százalékát teszik ki a hazai társadalomnak, Magyarországon pedig 20 év múlva a 65 év felettiek populációja megduplázódik. Hogyan hat mindez a fogyasztásra? Át kell-e nyergelniük új termékkategóriákra a gyártóknak? Mennyit fogyaszt egy ötvenes vásárló és mennyit egy harmincas kismama? 

#3
2019-08-14 13:01:00

Becker György pszichológusból vált reklámszakemberré. Több mint 30 év elemzői, analitikus kutatói és vezetői tapasztalattal bír, tevékenykedett bank-biztosítás, healthcare-, telekom- és bizonyos FMCG-célcsoportokban. A fogyasztói magatartás jellegzetességeivel, a kommunikációs üzenetekre adott válaszokkal és ezek feltárásával, neuromarketinggel foglalkozik. Hogyan kapcsolódik a vietnámi háború a fogyasztáshoz? Milyen szempontok mentén dönt a fogyasztó? Melyik a középkor óta létező legnagyobb brand? A reklámszakemberrel a vevőanalitika buktatóiról, vallásról és a neuromarketing legújabb jelenségeiről beszélgettünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.