hirdetés
hirdetés

főszerkesztő Ács Dóra cikkei

#1
2019-03-20 12:45:00

Az agrártárca vezetője a minisztérium idei kiemelt feladatai közül is a legfontosabbnak az élelmiszeripar versenyképességének növelését, az ezt elősegítő fejlesztések, beruházások finanszírozását tartja. Nagy István emellett más, a minisztérium tevékenységét érintő kérdésről – az áfacsökkentéstől a munkaerőhiányon át a tervezett nemzeti védjegyig – exkluzív interjúban beszél a Store Insidernek. A miniszter a fenti témákat is érinteni fogja az FMCG TOP konferencián április 25-én. 

#2
2019-03-14 15:13:00

Két fiatalember 2005-ben úgy gondolta, hogy felfedezett egy piaci rést a budapesti kiskereskedelmi piacon. Színvonalasabb választékkal rendelkező, magasabbra pozicionált éjjel-nappali boltokban láttak fantáziát, és ezen az úton indultak el. Sokan szkeptikusan fogadták a testvérpárt, az „ifjú titánokat”, mások mindenben a segítségükre siettek. Papp Andrással és Papp Jánossal, a jelenleg 14 üzletből álló Manna ABC tulajdonosaival beszélgettünk.

#3
2019-03-08 14:19:00

Store Insider - ezt az újságot keresse mostantól, ha az FMCG piac bennfentes híreiről, témáiról szeretne olvasni. Ez csak a megújulásunk első lépése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.