hirdetés
hirdetés

Császár László cikkei

#1
2019-03-20 12:45:00

Az agrártárca vezetője a minisztérium idei kiemelt feladatai közül is a legfontosabbnak az élelmiszeripar versenyképességének növelését, az ezt elősegítő fejlesztések, beruházások finanszírozását tartja. Nagy István emellett más, a minisztérium tevékenységét érintő kérdésről – az áfacsökkentéstől a munkaerőhiányon át a tervezett nemzeti védjegyig – exkluzív interjúban beszél a Store Insidernek. A miniszter a fenti témákat is érinteni fogja az FMCG TOP konferencián április 25-én. 

#2
2019-03-14 15:13:00

Két fiatalember 2005-ben úgy gondolta, hogy felfedezett egy piaci rést a budapesti kiskereskedelmi piacon. Színvonalasabb választékkal rendelkező, magasabbra pozicionált éjjel-nappali boltokban láttak fantáziát, és ezen az úton indultak el. Sokan szkeptikusan fogadták a testvérpárt, az „ifjú titánokat”, mások mindenben a segítségükre siettek. Papp Andrással és Papp Jánossal, a jelenleg 14 üzletből álló Manna ABC tulajdonosaival beszélgettünk.

#3
2015-08-26 15:17:00

Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije a kereskedelmi lánchoz tartozó sarki bolt kategóriában a budapesti Borháló Ligetnek ítélte az első díjat. A díjazott üzlet tulajdonosát, Csizmadia Miklóst kérdezte az Élelmiszer a nyertes üzletről, illetve a Borháló hálózatról.

#4
2015-08-25 14:26:00

Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije a független sarki bolt kategóriában a budapesti Őshonos Delikátnak ítélte az első díjat. A díjazott üzlet tulajdonosaival, Scheffer Krisztinával és Kerekes Sándorral beszélgetett az Élelmiszer.

#5
2014-04-19 01:45:00

Volt egyszer egy fiatalember, aki utálta a pálinkát. Kezdődhetne így egy népmese is. Pedig ez nem az, bár lehetne akár. Aztán megkóstol – nem egy elvarázsolt kastélyban, hanem talán egy picinyke pincében, valahol Burgerlandban – valami varázsitalt, ami gyökeresen felforgatta az életét. Pálinkának hívják ezt az itókát, mesefélénk hősét, a magyar pálinka feltámadásának egyik meghatározó arcát pedig Vértes Tibornak. Több mint egy évtizedig dolgozott a határ másik oldalán. Azután hazatért, hogy „bábáskodjon” a magyar pálinka újjászületésénél.

#6
2011-11-26 17:04:00

Péntekre virradóra ismeretlen tettesek feltörték a METRO Kereskedelmi Kft. karácsonyi ajánlatait tartalmazó Adventi Naptárat, ezzel a nagykereskedés teljes karácsonyi kampányát leleplezték. Az Élelmiszer szerint egy ügyes vírusmarketing-kampányról volt szó..., és így is lett!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.