hirdetés
2021. február. 26., péntek - Edina.
hirdetés
hirdetés

Vágó Ágnes cikkei

#1
2017-07-05 13:43:00

Ha nem, eljött az ideje. Fekete fagylalt bemutatóra invitált bennünket az m-GEL Kft és az újpesti Andretti Cukrászda június 4-én: fekete tölcsérben, fekete kókusz és fekete csokoládé fagylalt kóstolásával kecsegtettek. Most őszintén, ki tudna ennek ellenállni?

#2
2016-07-08 16:19:00

„Természetesen a tyúk!” – vágja rá pillanatnyi habozás után az olasz tojáspápa, Paolo Parisi. Aki villámlátogatásra érkezett Budapestre, a Bocuse d’Or európai döntőjének előestéjére, mert meghívták díszvendégnek a Bocuse Festa Italiana nevű rendezvényre, amelyet Gianni Annoni és csapata szervezett a versenyző olasz szakácsok tiszteletére. A híres-neves tojáspápa amúgy eléggé elveszett és bánatos képpel üldögélt egy sarokban, és csak a vak nem láthatta, hogy a háta közepére kívánja a kíváncsiskodó újságírókat meg az őt csodáló tömeget, amely időközben egyre nagyobb lett.

#3
2013-01-16 15:12:00

A legnagyobb hazai SZÉP-kártya kibocsátó, az OTP Pénztárszolgáltató szerdán szakmai háttérbeszélgetést tartott, ahol egy reprezentatív országos felmérés eredményeit is közzé tették.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.