hirdetés
2022. január. 28., péntek - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés

Nora Landis-Shack cikkei

#1
2014-08-08 13:56:00

Szóval lehet, hogy egy koktélverseny megnyerésének titka csupán a pénz lenne? – teszi fel a kérdést a FoodBeast cikkírója.

#2
2014-04-28 06:58:00

A kaliforniai székhelyű Ecologic Brands a Truett-Hurst pincészettel karöltve kifejlesztett egy módszert a borospalackok szénlábnyomának csökkentésére - olvasható a Foodbeast.com-on. Hogy üveg helyett mit használnak? Újrahasznosított kartonpapírt.

#3
2014-04-14 00:04:00

Vajon akarunk –e 100 dollárt kiadni egy csokoládé ízű fogkrémért? – morfondírozik a Foodbeast. A Theodent mindenesetre reméli. A szájápolási termékeket gyártó vállalat a kakaófából kivont, szabadalmaztatott alapanyaggal turbózza fel fogpasztáját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.