hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Fenntarthatóság

A digitalizáció társadalmi igénnyé kezd válni?

A társadalmi igények és a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kettőse határozta meg a K&H elmúlt évi társadalmi felelősségvállalási tevékenységét, aminek köszönhetően hatékony eszközöket tudott nyújtani a vírusjárvány megelőzése és kezelése érdekében. Az új eszközök bevezetésével olyan innovatív megoldások váltak a pénzügyi szolgáltatások részévé, amelyek használata hosszú távon beépül a mindennapi ügyintézésbe.

hirdetés

A tavalyi év semmihez sem fogható év volt, aminek társadalmi szerepvállalását így összegezte David Moucheron, a K&H vezérigazgatója:

„2020 még inkább megerősítette elkötelezettségünket, hogy vezető pénzintézetként felelősek vagyunk a társadalomért és a környezetért, amiben dolgozunk és élünk. Ennek a szemléletnek a hatékony, a társadalom számára valós értéket teremtő megvalósításához azonban két dolgot mindenképpen szem előtt kell tartanunk. Egyrészt mindig az aktuális társadalmi igényekre kell reagálnunk, másrészt a lehető legjobban ki kell használnunk a technológiai fejlődés és innováció nyújtotta lehetőségeket. Az elmúlt évben ezért kiemelten a vírusjárvány terjedésének megelőzésére fókuszáltunk, mégpedig úgy, hogy ösztönöztük a digitális szolgáltatások minél szélesebb körű használatát, és több mint 50 millió forint értékben segítettük a hazai egészségügyet a járvány elleni küzdelemben. Emellett szolidaritást vállaltunk ügyfeleink felé a gazdasági válság idején, többek között azzal, hogy a pandémia kezdetekor időszakosan teljesítettnek tekintettük a számlacsomag kedvezmény feltételeit, amivel több mint 400 ezer lakossági ügyfél számlavezetési kiadásai csökkentek, illetve a szerződési feltételektől pozitívan eltérve térítettük a biztosítási károkat.”

Fenntartható pénzügyek

Habár hazai és nemzetközi szinten egyaránt növekvő tendenciát mutat a mindennapi pénzügyek minél egyszerűbb, digitális eszközökkel történő megvalósítása, a vírushelyzet évekkel felgyorsította a biztonságos és innovatív banki megoldások alkalmazását. A K&H Banknak 2020-ban 570 ezer digitálisan aktív ügyfele volt, ami a teljes ügyfélkör 82%-át jelentette. Pénzintézeti tevékenységen túl a K&H elkötelezett a környezetre gyakorolt káros hatások korlátozásában és a klímasemlegesség irányába. 2020-ig 53%-kal csökkentette az egy főre jutó széndioxid-kibocsátást a 2015-ös értékekhez képest. A saját fenntartható működésén túl pedig az ügyfelek és a munkatársak felé is ösztönzi a pozitív, környezettudatos szemléletmód megvalósítását, többek között a kollégák 

és az üzleti partnerek érzékenyítésén, a felelős befektetési lehetőségek biztosításán és a felelős hitelezési politika kidolgozása és bevezetése révén.

Társadalmi szerepvállalás digitálisan

A kiemelt társadalmi felelősségvállalási területeken, azaz a környezetvédelem, az egészségügy, a pénzügyi oktatás és a vállalkozásösztönzés támogatása terén indított kezdeményezések is alkalmazkodtak a megváltozott körülményekhez. Így például a K&H Vigyázz, kész, pénz pénzügyi vetélkedő középdöntője és döntője már egy teljesen új, online platformon került megrendezésre. A közös sportélményre vágyók a megváltozott helyzetre tekintettel virtuális formában vehettek részt a K&H mozdulj! félmaraton és futófesztiválon, az e-sport tehetségek pedig a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságon, a K&H e-kupa FIFA’21 versenyen és a K&H Junior Rocket League Kupán mérhették össze tudásukat és teljesítményüket. A K&H e-dukáció program a digitalizáció világában segített eligazodni olyan gyakorlati ismeretekkel, mint az adathalász kísérletek felismerése, a helyes jelszóhasználat vagy a vírusvédelem.

A K&H Csoport 2020-as fenntarthatósági jelentése itt tekinthető meg: https://www.kh.hu/csoport/fenntarthatosagi-jelentesek

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!