hirdetés
hirdetés
2020. november. 25., szerda - Katalin.
hirdetés

Házhozszállítás

Felkészültek a második hullámra

A közelmúltban bejelentett járványügyi intézkedéseket követően a Wolt visszaállítja több, a tavasszal már bevált szigorú egészségvédelmi intézkedését. A nehéz helyzetbe került éttermeket pedig az elviteles rendelések jutalékának eltörlésével segítik.

hirdetés

A koronavírus járvány első hulláma idején az egyik legfontosabb intézkedés a kontaktusok számának csökkentését szolgáló ún. érintkezésmentes kiszállítás bevezetése volt. Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) állásfoglalása szerint ugyanis az ún. érintkezésmentes ételkiszállítás a legbiztonságosabb élelembeszerzési forma, mivel a koronavírus – ahogyan a légúti betegséget okozó kórokozók többsége – cseppfertőzéssel és közvetlen emberi érintkezéssel terjed, a személyes kapcsolat elmaradásával tehát a lehető legkisebbre csökkenthető a fertőzésveszély. Az ételkiszállító Wolt továbbra is lehetőséget biztosít arra, hogy a kiszállítás során az ügyfél ne is találkozzon a futárral.

Az EFSA tanulmányból az is kiderül, hogya koronavírus nem fertőz továbba főtt ételben, az éttermekben pedig alapesetben is rendkívül szigorúak a készítésre és a csomagolásra vonatkozó szabályok, amelyekre jelen körülmények között még inkább odafigyelnek.

Mindezek mellett a házhozszállítást végző futárok továbbra is kiemelt figyelmet szentelnek az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlásainak maximális betartására:rendszeresen fertőtlenítik a kezüket és a kiszállításhoz használt eszközöket is. Külön felkészítették őket a speciális kézbesítésre éppúgy, mint a hasonló helyzetekben elvárt higiénés óvintézkedések kötelező és rendszeres megtételére.

A tavaszi időszakhoz képest újdonság, hogy a Wolt bevezette az éttermek számára adható „borravaló” lehetőségét, amellyel a fogyasztó a korlátozások miatt nehéz helyzetbe jutott éttermeket az applikáción keresztül támogathatja. Emellett továbbra is elérhető funkció a futárnak adható borravaló beállítása is.

„Az éttermek még a tavaszi,első lezárások hatásait sem heverték ki, a mostani korlátozások pedig még nehezebb helyzetbe sodorják őket. Ezért gondoltuk úgy, hogy vendégeinknek biztosítjuk annak lehetőségét, hogy támogatni tudják kedvenc éttermeiket– mondta el Tajta Ákos, a Wolt ügyvezető igazgatója. Hozzátette: “emellett saját eszközeinkkel is segíteni szeretnénk, ezért az éttermeket terhelő kiszállítási jutalékot az elviteles rendelések esetében 0-ra csökkentettük”. Az éttermek számára jelenthet segítséget a kormány által bejelentett intézkedés, mely szerint az elviteles ételek áfáját 27-ről 5%-ra csökkentik. Ezt az intézkedést már a tavaszi időszakban javasolta a Wolt a Magyar Vendéglátók Ipartestületével, valamint 500 étterem tulajdonosával közösen.

Az éttermek mellett a kisboltokból történő házhozszállítás is elérhető a Wolt applikációjában. Mivel a következő időszakban kiugróan megemelkedő forgalom várható, ennek kiszolgálása érdekében a futárcég meghosszabbítja a kiszállítási időt,így mostantól minden este 23 óráig vállalják az ételek, élelmiszerek házhozszállítását.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!